اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری 4 عضو گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان، چهار عضو گروهک تروریستی جندالشیطان قبل از هر اقدام خرابکارانه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 4 عضو گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود حیدری اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان به دنبال کسب اطلاعات و اخباری در زمینه برخی تحرکات و اقدامات گروهک تروریستی جند‌الشیطان در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر، اقدامات ویژه اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با توجه به حساسیت این موضوع و به منظور جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه، مراتب هوشیاری ضمن اینکه به مأموران امنیتی و انتظامی استان ابلاغ شد به استان‌های همجوار هم اطلاع‌رسانی شد تا با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و هوشیاری کامل تحرکات این گروهک را زیر نظر قرار دهند.
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مأموران 30 مرداد ماه سال‌جاری، سه نفر از اعضای این گروهک در حالی که قصد عزیمت به استان کرمان را داشتند، با همکاری مأموران انتظامی استان کرمان به همراه مقادیری مواد منفجره و سلاح و مهمات دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال دستگیری این سه تروریست و با اعترافات صریح آنها، مأموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند از محل اختفاء مقادیر زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجره را در یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی و سوم شهریور ماه سال‌جاری در یک عملیات مشترک با اداره اطلاعات و با همکاری پلیس آگاهی و یگان امداد آن شهرستان یکی دیگر از اعضای این گروهک را دستگیر کنند.
حیدری ادامه داد: در این عملیات، شش قبضه سلاح کلت کمری، چهار قبضه نارنجک صوتی به همراه مهمات و مقادیری مواد منفجره از جمله چاشنی و فتیله انفجاری، تیان‌تی و دیگر تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول