اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ‌اداره کل ‌ارشاد ‌آذربایجان‌ شرقی:

آیین بزرگداشت «بهزاد پروین قدس» در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آیین بزرگداشت «بهزاد پروین‌قدس» عکاس و هنرمند دفاع مقدس همزمان با آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری عکس رضوی در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت «بهزاد پروین قدس» در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، محمد دادی اظهار کرد: در این آیین که چهارم مهرماه برگزار می‌شود، از سه دهه فعالیت فرهنگی و هنری بهزاد پروین قدس ‌تجلیل می‌شود.
وی افزود: هنر عکاسی با توجه به تاثیرگذاری و ماندگاری نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی، افکار و اندیشه‌های ارزش‌مدار به نسل‌های آتی دارد.
دادی تصریح کرد: آثار بهزاد پروین قدس غالباً با محوریت دفاع مقدس و شهدای تفحص بوده و نقش و جایگاه آثار هنری وی در انتقال فرهنگ متعالی و سیره شهدا  قابل تقدیر است.
براساس این گزارش، بهزاد پروین قدس متولد فروردین ماه سال 1343 شهر تبریز بوده و از جمله عکاسان هشت سال دفاع مقدس است که در حین عکاسی، مجروح شده و به درجه جانبازی نایل آمده است. 
وی عضو انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بوده و سابقه بیش از 30 دوره حضور در نشست‌های عکاسی و داوری فراخوان‌های معتبر عکاسی را برعهده داشته است. 
آیین تجلیل از این عکاس دفاع مقدس چهارم مهرماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول