اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار؛

73 طرح در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کرمان 73 طرح در بخش مرکزی شهرستان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

73 طرح در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز با حضور استاندار کرمان 73 طرح در بخش مرکزی شهرستان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.
در پنجمین روز از هفته دولت یک واحد کشتارگاه طیور با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استان در شهر اختیارآباد شهرستان کرمان افتتاح شد.
این کشتارگاه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 760 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و مجموع اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای این طرح 760 میلیون تومان از تسهیلات جهاد کشاورزی و یک میلیارد تومان آورده سرمایه‌گذار است.
ین کشتارگاه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با 2 هزار و 200 متر مربع زیربنا احداث شده است.
زمین این کشتارگاه از سوی جهاد کشاورزی واگذار شده و با بهره‌برداری از این کشتارگاه برای 45 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
ظرفیت کشتار این واحد 2 هزار قطعه طیور در ساعت و این کشتارگاه چهارمین کشتارگاه طیور در استان کرمان است، 69 پروژه برق‌رسانی با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.
همچنین 69 پروژه برق‌رسانی در قالب برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، مسکن مهر و روشنایی معابر با اعتبار 33 میلیارد و 500 میلیون ریال با حضور استاندار و فرماندار و شهرستان کرمان بهره‌برداری شد.
از مجموع این طرح‌ها 23 طرح مربوط به برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق است و برای برق‌رسانی به این روستاها با احداث 25 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 16 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 26 دستگاه ترانسفورماتور 850 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.
همچنین طرح برق‌رسانی به 9 پروژه مسکن مهر شامل هزار و 700 واحد مسکونی در شهر کرمان با صرف اعتبار 980 میلیون تومان انجام شد.
به منظور رفع افت ولتاژ برق و اصلاح شبکه روشنایی بخشی از معابر نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است. 
با حضور استاندار کرمان دو طرح بهداشتی و خدماتی در زنگی‌آباد کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد، مرکز بهداشت شبانه‌روزی و آموزش بهورزی زنگی‌آباد کرمان با 750 میلیون تومان با کمک خیران به بهره‌برداری رسید.
این مرکز در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با زیربنای 2 هزار و 200 متر مربع احداث شده است، این مرکز در حال حاضر به صورت تک شیفت فعالیت می‌کند و به زودی آماده ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی است.
همچنین یک جایگاه سوخت با اعتبار 400 میلیون تومان و با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی احداث می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شده این طرح تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول