اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی فیروزکوه خبر داد:

احیای ورزش‌های روستایی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه گفت: امسال برای نخستین بار ورزش‌های روستایی در شهرستان فیروزکوه احیا و ساماندهی می‏شود.

احیای ورزش‌های روستایی در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، قاسم سراج پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در فیروزکوه اظهار داشت: در همین زمینه، مسابقات 16 جانبه فوتبال پیشکسوتان در شهر ارجمند برگزار شد. 
وی افزود: در روستای اندریه نیز 12 تیم فوتبال و هشت تیم والیبال مسابقاتی را برگزار کردند و جوایزی نیز به آنها اهدا شد. 
سراج ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان، این مسابقات در بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه نیز برگزار میشود.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه با اشاره به برگزاری مسابقات جام روستایی که پیش از این با نام جام دهیاران به مناسبت شهدای هفت تیر انجام میشد، اضافه کرد: امسال برای نخستین بار توانستیم در شهرستان فیروزکوه، تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی در رشته‌های مختلف را با کمک شهرداری و شورای شهر داشته باشیم و همه مسئولان شهری و استانی و مردم نیز در این امر ما را یاری کرده‌اند.
وی تاکید کرد: افتخار بعدی ما برگزاری مسابقات کشتی توابع استان تهران برای نخستین بار در شهرستان فیروزکوه بود.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این رقابت‌ها به مدت دو روز در شهرستان فیروزکوه برگزار شد که تیم کشتی شهرستان توانست بر روی سکوی نخست بایستد.
سراج گفت: تیم فوتبال آفاق شهرستان فیروزکوه نیز را با وجود نداشتن اسپانسر و اعتبار زیاد توانستیم سرپا نگه داریم و تا به حال این تیم توانسته نتایج خوبی کسب کند.
وی با انتقاد از مسئولان سابق شهرستان فیروزکوه گفت: نقدی به مسئولان قبلی فیروزکوه داریم زیرا آنها یخ‏زدگی را در ورزش فیروزکوه و ورزشکاران آن حاکم کرده بودند و چارچوب اداری هیئت‌ها ساماندهی نبود و هیئت‌هایی بر سر کار بودند که توجهی به بخشنامه‌های ادارات تربیت بدنی نداشتند و به حال خود رها شده بودند.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: نمیتوانیم ادعا کنیم که در این شش ماه هیئت‌ها ساماندهی شده‌اند و پای کار آمده‌اند اما سعی میکنیم که این هیئت‌ها هرچه زودتر ساماندهی شود و به همین منظور هر 15 روز یکبار جلسات مشترکی با هیئت‌های ورزشی برگزار میشود.
سراج افزود: برای نخستین بار ورزش کارکنان دولت ظرف سه ماه گذشته در زمینه ورزش‌های همگانی و با انتخاب مسئول ایجاد شده است.
وی افزود: تاکنون در حدود پنج جلسه ورزش صبحگاهی در ادارات شهرستان فیروزکوه برگزار شده و بعد از ماه مبارک رمضان این برنامه‏ها ادامه دارد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه افزود: تلاش ما بر این است که اقشار جامعه را با فرهنگ‏سازی به سوی ورزش‌های همگانی و صبحگاهی دعوت کنیم.
سراج ادامه داد: برنامه دیگری که مدنظر قرار گرفته، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان فیروزکوه است که این همایش در تمام استان‌ها برگزار شده و در همین زمینه برای نخستین بار شورای ورزش به ریاست فرماندار فیروزکوه تشکیل شد.
وی تصریح کرد: تا به حال اعتبار چندانی برای مساعدت در زمینه ورزش شهرستان فیروزکوه داده نشده است و از فرماندار، شهردار و تمام مسئولان دستگاه‌ها میخواهیم که ما را بیشتر در امر ورزش یاری کنند. 
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: نباید بگذاریم که بعضی از افراد به طور غیرقانونی از ورزش منطقه سوءاستفاده یا تجارت کرده و نظرات شخصی خود را به زور در آن اعمال کنند.
سراج افزود: با نشست‌هایی که انجام شده به زودی فیروزکوه میزبان مسابقات رزمی استانی و توابع استان‌ها در منطقه خواهد بود.
وی افزود: نشستی با روسای توابع استان‌ها در رشته والیبال داریم و در حال آماده‏سازی تیم منتخب والیبال هستیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول