اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران:

فضای سبز جنوب تهران احیا میشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فضای سبز منطقه 20 از احیای فضای سبز جنوب تهران خبر داد.

فضای سبز جنوب تهران احیا میشود
علیرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از احیای فضای سبز شهرری خبر داد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم فضای سبز ضلع جنوب حرم با 3 هزار متر مربع چمن کاری، کاشت 80 اصله درخت، یک هزار و 100 عدد درختچه، کاشت 60 متر مربع گل های رز و نسترن و کاشت 18 متر مربع نشاء فصلی بهسازی شد. 
رئیس اداره فضای سبز منطقه 20 در ادامه بازپیرایی فضای سبز حاشیه خیابان ایرانیت را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و افزود: تسطیح 410 متر مربع خاک و کاشت 76 اصله درخت صنوبر و اکالیپتوس در این جهت انجام شده است. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای آبیاری قطره‌ای تا حدود زیادی در مصرف آب و هزینه‌های مربوط به ماشین آلات و نیروی انسانی صرفه‌جویی میشود، تصریح کرد: با حفاریهای صورت گرفته و نصب تجهیزات در ضلع شمال و جنوب بلوار سلمان فارسی و بلوار قدس سیستم آبیاری قطره‌ای در این نقاط نصب شده است.
جوادی روشنایی قطعات فضای سبز را از دیگر وظایف این اداره عنوان کرد و گفت: در این راستا با حفاری و کابل کشی، نصب پایه چراغ و پروژکتور روشنایی قطعات واقع در سه راه تقی آباد جنب شرکت واحد، میدان معلم و بسیج تامین شد.
وی لوله گذاری خیابان فدائیان اسلام، بلوار هلال احمر، خیابان کمانی و پل شهید آوینی را از جمله عملکرد این اداره برشمرد که به منظور آبرسانی به محدوده فضای سبز انجام شده است. 
رئیس اداره فضای سبز منطقه 20 در پایان اجرای فضای سبز عمودی در منازل شهروندان، اجرای اردوهای آموزشی در روستای ابیانه و بازار گل شهید محلاتی، شرکت در کلاس آشنایی با انواع کاکتوس و برگزاری کلاس کاربردی تراریوم را از بخشی از عملکرد کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در نیمه نخست مرداد ماه برشمرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول