اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم حضرت معصومه(س) صورت میگیرد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در قم

خبرگزاری فارس: از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر روز سه‌شنبه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: هشتم شهریور ماه یادآور خاطره تلخ و جانگداز شهادت مظلومانه عناصری دلسوز، سخت‌کوش و ایثارگر در نظام اجرایی انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محبوب محمدعلی رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمند حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر در حادثه تروریستی ایادی زبون و مزدور استکبار جهانی، منافقین کوردل و انفجار دفتر نخست وزیری است.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: شهدای گرانقدری که با هم در جبهه‌های نبرد با قدرت‌های فاسد هم جنگ و هم‌ رزم بودند و تمام هم و غمشان رفع مشکلات محرومان و حل مسائل مردم بود و در نهایت در واقعه غم ‌بار هشتم شهریور 1360 با هم از این دنیا هجرت کردند و به لقاءالله پیوستند.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات فراموش ناشدنی این دو یار صدیق رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس اسلامی و خدمتگزاران دلباخته مردم شریف ایران به آگاهی می‌رساند به همین مناسبت مجلس بزرگداشتی از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح روز سه‌شنبه هشتم شهریور ماه در شبستان بزرگ امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار میشود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول