اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست کاشان:

کاشانی‌ها رتبه دوم خریدهای اینترنتی را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست کاشان گفت: در ارائه خدمات اینترنتی شهرستان کاشان رتبه دوم استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌است.

کاشانی‌ها رتبه دوم خریدهای اینترنتی را دارند
حسین انصاری مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با راه‌اندازی باجه خدمات اینترنتی اداره پست شهرستان، کاشانی‌ها رتبه دوم خریدهای اینترنتی استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود: اداره پست شهرستان کاشان دو سال قبل باجه مخصوص خدمات اینترنتی را راه‌اندازی کرد که با استقبال شهروندان کاشانی روبرو شد.
انصاری مقدم همچنین با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت در ارائه خدمات سریع، پاسخ سریع و بیمنت به مردم نقش مهمی بر عهده دارند عنوان داشت: در شهرستان کاشان 18 دفتر خدماتی پیشخوان دولت فعالیت دارند که موجب تسریع در روند پاسخگویی به مراجعات شهروندان شده‌اند.
وی ارائه خدمات سریع و پاسخ سریع و بیمنت به مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف این دفاتر اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی و دفاتر پیشخوان در راستای تکریم مردم و به عنوان سنگر مقدم دولت الکترونیک به منظور توسعه خدمات دولت ایجاد شده‌است.
رئیس اداره پست شهرستان کاشان همچنین از ادامه اجرای طرح نصب صندوق‌های پستی خانگی درب اماکن در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: البته برای نصب این صندوق‌ها هیچگونه اجباری وجود نداشته و استفاده از آن را جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان دانست.
انصاری مقدم در عین حال نصب صندوق های پستی خانگی درب اماکن را ضروری خواند و افزود: نصب صندوق‌های پستی خانگی درب اماکن از راهکارهای مناسب در جلوگیری از مخدوش شدن بارکد قبوض آب و برق و تلفن و گاز می‌تواند قلمداد شود. 
رئیس اداره پست شهرستان کاشان همچنین از چاپ تمبرهای یادبود 32 نفر از خیران مدرسه‌ساز شهرستان آران و بیدگل خبر داد و عنوان داشت: این تمبرها در یکصد برگ صدتایی به چاپ رسیده که در آینده نزدیک به شهروندان ارائه می‌شود.
وی در ادامه بیان داشت: به مناسبت هفته بهزیستی نیز تمبر گرامیداشت بهزیستی به درخواست اداره بهزیستی شهرستان کاشان در 10 برگ 16 تایی به چاپ رسیده‌است.
انصاری مقدم همچنین از ارائه درخواست چاپ تمبر تپه‌های باستانی هفت هزارساله سیلک کاشان و باغ تاریخی فین کاشان نیز خبر داد و گفت: درخواست چاپ تمبر تپه‌های باستانی هفت هزار ساله سیلک کاشان و باغ تاریخی فین کاشان به مناسبت هفته میراث فرهنگی، توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان به اداره پست شهرستان ارائه شده‌است.
انصاری مقدم افزود: در صورت توافق نهایی با اداره میراث فرهنگی کاشان این تمبرها در تیراژ 120 هزار برگ به چاپ می رسد. 
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول