اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند خبر داد:

بهره‌برداری از 4 استخر 2 منظوره در هیرمند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: به مناسبت هفته دولت، چهار واحد استخر دو منظوره در شهرستان هیرمند افتتاح و مورد بهره‌براری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 4 استخر 2 منظوره در هیرمند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد گمرکی‌زاده صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد‌ها اظهار داشت: اعتبار ساخت این چهار استخر پرورش ماهی بالغ بر 300 میلیون ریال است.
 وی افزود: علاوه بر این پروژه، یک باب ساختمان دهیاری در روستای علی‌حسینا با اعتبار 350 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح شد.
 فرماندار هیرمند بیان کرد: طر‌ح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان در بخش‌های مختلف آب، کشاورزی، گسترش فضاهای آموزشی و اداری به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فضاهای آموزشی نیز یک باب مدرسه سه کلاسه و یک مدرسه شش کلاسه در روستاهای سارانی و کارگاه شهرستان هیرمند افتتاح شد.
گمرکی‌زاده اعتبار احداث این مدرسه‌ها را 9 ملیارد و 410 میلیون ریال عنوان کرد.
فرماندار هیرمند: هفته دولت را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی در زمینه زحمات دولت عنوان و کرد و گفت: در این هفته باید خدمات دولت خدمتگزار برای مردم به طور بسیار صریح اطلاع‌رسانی و شفاف سازی شود.
دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در ادارات شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دولت است که تاکنون در این هیرمند برگزار شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول