اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تفکر بسیجی اساس حرکت جهادی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان نهادینه کردن تفکر بسیجی را در تمام حوزه‌ها زمینه‌ساز توسعه همه جانبه کشور عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی اساس حرکت جهادی است.

تفکر بسیجی اساس حرکت جهادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصناف بسیجی شهرستان سنندج، اظهار داشت: نهادینه کردن تفکر بسیجی و حرکت در این مسیر می‌تواند زمینه را برای توسعه همه جانبه کشور در تمامی بخش‌ها فراهم کند.
وی عنوان کرد: تفکر بسیجی داشتن رمز اصلی موفقیت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا با بهره گرفتن از برکات این تفکر ارزشمند بود که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس توانستند در مقابله ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق ایستادگی و از نظام اسلامی دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه ادامه داد: بعد از پایان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با بهره گرفتن از تفکر بسیجی و این بار در صحنه سازندگی خدمات فراوانی به کشور صورت گرفت و باز این تفکر بود که در جریان فتنه 88 و دیگر توطئه‌های دشمن ایستادگی و نظام را در مقابل تهدیدهای مختلف سربلند و موفق کرد.
شاهرودی با اشاره نقش و جایگاه تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف، گفت: تفکر بسیج مساوی است با جهادی حرکت کردن زیرا در تمام این عرصه‌ها این تفکر موجب توسعه کشور شده و باید در عصر حاضر نیز این رویکرد را در سایر بخش‌ها هم مورد توجه قرار داد
وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های اقتصادی و خدمت به مردم، بیان کرد: حضور و نفوذ تفکر بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی با توجه به نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی، یک نیاز لازم و ضروری است و این حضور در بخش اصناف برکات و دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اصناف، یادآور شد: اصناف در تمامی صحنه‌ها مدافعان راستین انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و این حضور آنها در صحنه پشتوانه عظیمی برای موفقیت نظام اسلامی در طول سه دهه گذشته است.
 رئیس سازمان بازرگانی کردستان اصناف را بسیجیان همیشه حاضر در صحنه خواند و از اصناف و بازاریان کردستان همیشه به عنوان حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، از زمان جنگ تحمیلی گرفته تا در زمینه اجرایی شدن دقیق و موفقیت‌آمیز قانون هدفمندی یارانه‌ها و دیگر صحنه‌های جامعه نقش خود را به نحو احسن به انجام رسانده‌اند.
پیمان اسراری با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک برخی از اختیارات مهم و جدی سازمان بازرگانی‌های سراسر کشور به اصناف واگذار می‌شود، خاطرنشان ساخت: اصناف و بازاریان با اهتمام جدی خود که بعضی از مشکلات جامعه را به دوش کشیده‌اند، امتحان خود را خوب پس داده‌اند.
وی افزود: از آنجایی که اصناف اعتماد مسئولان نظام را جلب کرده‌اند بازوان پرتوان و اجرایی نظام در بخش بازرگانی داخلی محسوب می‌شوند.
در این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی برگزار شد از بسیجیان نمونه اصناف شهرستان سنندج تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول