اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

محرومیت‌زدایی فلسفه وجودی دولت نهم و دهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان اقدامات و خدمات‌رسانی دولت نهم و دهم در مناطق محروم را بی‌نظیر دانست و گفت: فلسفه وجودی دولت عدالت‌محور سرعت خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

محرومیت‌زدایی فلسفه وجودی دولت نهم و دهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جمع مردم روستای ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و باهنر اظهار داشت: دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای تمامی دولت‌مردان و مدیران اجرایی کشور است.
وی با بیان اینکه شاخص مهم دولت رجایی و باهنر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بود، تصریح کرد: این شاخص سبب ماندگاری و جاودانگی نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر شد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم طی سال‌های خدمت خویش بر اساس خط امام و شهدا گام برداشته است، افزود: محرومیت‌زدایی، عدالت‌گستری و برقراری عدالت متوازن از ویژگی‌های این دولت مکتبی است.
شرافتی خدمات‌رسانی دولت احمدی‌نژاد در سطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق محرومی چون نهبندان را بسیار ارزنده و کارگشا عنوان کرد و گفت: میزان عملکرد و اقدامات انجام شده دولت نهم و دهم در روستاها به هیچ وجه قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان نهبندان به ویژه مردم روستای ابراهیمی در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس حضوری مثال‌زدنی و حداکثری داشتند، اظهار داشت: شهادت سردار رشیدی چون الهیار جابری بیانگر این موضوع است.
فرماندار نهبندان وحدت و ولایت‌مداری را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌ها و میادین دانست و تصریح کرد: مادامی که امت اسلامی حول محور اتحاد و ولایت فقیه حرکت کنند همیشه پیروزی و سربلندی نصیب آنان می‌شود.
شرافتی با اشاره به اینکه در هفته دولت تعداد 150 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای اجرای این تعداد طرح بیش‌ از 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند نیز بیشترین پروژه‌ها در سطح روستاهای نهبندان تعریف و اجرایی می‌شود.
امام جمعه نهبندان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امروزه ملت باید شکرگزار نعمات خداوند به ویژه ولایت فقیه و دولت اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی یادآور شد: امروزه مسئولان طبق فلسفه وجودی خویش درصدد خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مرد هستند و این خدمت‌رسانی‌ها امروزه تا دورترین نقطه روستایی ادامه دارد.
وی اظهار داشت: خدمات دولت نهم و دهم در سطح شهرستان به ویژه در روستاها بسیار خوب و بر هیچ کس پوشیده نیست و اجرای پروژه‌های مختلف علاوه بر اشتغالزایی و عمران روستاها نیز سبب ماندگاری مردم در روستاها شده است.
امام جمعه نهبندان افزود: خدمات‌رسانی بیشتر و رفع محرمیت از چهره روستاهای شهرستان در اولویت کار مسئولان نهبندان قرار دارد.
در ادامه این مراسم فرماندار نهبندان از بخشدار شوسف خواست تا مشکلات روستاهای کلاته‌میر، سید‌مراد و ابراهیمی را بررسی و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول