اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات 6 هزار واحد مسکن مهر در زاهدان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکن مهر در زاهدان آغاز شد.

آغاز عملیات 6 هزار واحد مسکن مهر در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌و‌بلوچستان، علی محمد آزاد اظهار داشت: این طرح در مساحت 177 هکتاری در حاشیه کمربندی شهید کلانتری زاهدان واقع در جنب سپاه سلمان اجرایی شد.
وی افزود: 32 درصد از این فضا به زیر بنای مفید، هشت درصد به فضای سبز و دو درصد به مکان‌های فرهنگی و مذهبی اختصاص مییابد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این منازل در سه طبقه و در پنج فاز با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان ساخته میشوند.
وی از راه‌اندازی خانه کبدی زاهدان خبر داد و گفت: خانه کبدی زاهدان از دیگر طرح‌های بود که در شهرستان زاهدان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
آزاد خاطرنشان کرد: سرسرای ورزشی چند منظوره که مزین به نام خانه کبدی شده است، در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان مورد بهره‌برداری کبدی کاران سیستان‌و‌بلوچستان قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این سرسرا با اعتبار 4 میلیارد و 460 میلیون ریال از محل اعتبارهای ملی طی سه سال گذشته ساخته شد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول