اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد:

پایان مطالعات مرحله سوم انتقال آب از خزر

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: در دور سوم سفر ریاست جمهوری، انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان مهم‌ترین طرح بود که مطالعات مرحله سوم آن توسط قرارگاه خاتم‏الانبیا به اتمام رسیده است.

پایان مطالعات مرحله سوم انتقال آب از خزر
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی صبح امروز به مناسبت هفته دولت در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین میراث امام خمینی (ره)، حفظ ارزش‌های دینی و مهم‌ترین آن انقلاب اسلامی است.
رهی بیان کرد: میراث دیگری که امام خمینی (ره) بین ما به یادگار گذاشتند، مردم‏سالاری دینی، حفظ وحدت و دشمن‏ستیزی است و نباید فراموش کنیم که این میراث باید حفظ شود.
وی افزود: امام خمینی (ره) جیره‏خواران را کنار زد و مردم را صاحب اصلی این انقلاب دانست، پس باید سعی کنیم به رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب بیشتر توجه داشته باشیم.
استاندار سمنان به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: طرح‌های دور نخست سفر ریاست جمهوری به اتان سمنان، 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رهی اضافه کرد: تصویب 700 طرح حاصل دور دوم سفر ریاست جمهوری بوده و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها بزرگراه حرم تا حرم و نیروگاه سیکل ترکیبی است.
استاندار سمنان گفت: در سفر مقام معظم رهبری به این استان نیز 270 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌ها اختصاص داده شده است.
رهی به بخشی از خدمات دولت‏های نهم و دهم اشاره و تاکید کرد: تعداد پست‌های توزیع برق از ابتدای انقلاب تا سال 84، سه هزار و 974 دستگاه بوده و به تنهایی در دولت‏های نهم و دهم 810 دستگاه ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: جایگاه‌های سی.ان.جی در گذشته وجود نداشته ولی در دولت احمدینژاد 40 جایگاه در استان سمنان ایجاد شده است.
استاندار سمنان گفت: طول راه‌های روستایی از ابتدای انقلاب تا سال 84، بیش از یک هزار کیلومتر بوده که در دولت‏های نهم و دهم به بیش از 2 هزار کیلومتر رسیده است.
رهی اظهار داشت: اجرای طرح‌های روستایی از ابتدای انقلاب تا سال 84، 15 طرح و در دولت احمدینژاد 103 طرح بوده است.
وی افزود: در مورد ساخت مسکن برای افراد کم‏درآمد نیز با اجرای طرح مسکن مهر 30 هزار واحد مسکونی در استان سمنان ساخته شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول