اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای روابط عمومی مازندران:

آثار جشنواره نامه‌ای به امام رضا گردآوری میشود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای روابط عمومی‌های استان مازندران با اشاره به روند رو به رشد و تاثیرگذار جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: آثار فاخر و ارزشمند این جشنواره گردآوری میشود.

آثار جشنواره نامه‌ای به امام رضا گردآوری میشود
عباس مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری یادآور شد: تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان جشنواره فرهنگی و هنری بین‌المللی امام رضا(ع) مدیریت فرهنگی مطلوبی را به اثبات رساندند و امروز شاهد برگزاری جشنواره‌های امام رضا(ع) در همه استان‌ها و ده‌ها کشور خارجی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: سال آینده جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) یک دهه برگزاری را تجربه خواهد کرد.
سخنگوی شورای روابط عمومی‌های استان مازندران یادآور شد: در دهه دوم این جشنواره باید نحوه فراگیر شدن این رویداد و بهره‌مندی گستره وسیع مردم از آثار تولیدی جشنواره‌های امام رضا(ع) را فراهم کرد.
وی به شش دوره برگزاری جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: نامه‌های برگزیده جشنواره تاکنون در قالب مجموعه‌هایی به نام «نجوای دل» منتشر شده است و همچنین این نامه‌ها منابع بسیار ارزنده‌ای برای تولید فیلم، فیلم‌نامه، نمایش و داستان است.
سخنگوی شورای روابط عمومی مازندران افزود: نباید آثار جشنواره‌های امام رضا(ع) در همان استان بایگانی شود بلکه باید به جغرافیای کشور و فراتر از آن انتشار یابد.
وی ادامه داد: در طول سال می‌توان هفته‌های فرهنگی امام رضا(ع) را در استان‌ها  برگزار کرد و مردم مناطق مختلف را از تولیدات این جشنواره‌ها بهره‌مند ساخت.
مهدوی به نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی این رویداد بزرگ بین‌المللی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی درباره جشنواره‌های امام رضا(ع) تنها نباید به مسئولان ختم شود بلکه رسانه‌ها می‌توانند در قالب‌های جذاب و مخاطب پسند تولیدات فرهنگی و هنری جشنواره امام رضا(ع) را به افکار عمومی معرفی کنند.
وی افزود: ایجاد مجموعه‌ای در جوار حرم علی‌ا‌بن‌موسی‌الرضا(ع) توسط آستان قدس رضوی برای نمایش و عرضه تولیدات جشنواره‌های امام رضا(ع) و تهیه آرشیو غنی از این تولیدات ضروری به نظر می‌رسد.
مهدوی اضافه کرد: آثار جشنواره‌های امام رضا(ع) میراث معنوی و فرهنگی این کشور محسوب می‌شوند و زائران بسیاری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
سخنگوی شورای روابط عمومی استان مازندران به نقش روابط عمومی دستگاه‌ها در معرفی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر جشنواره توسط روابط عمومی‌ها می‌تواند گامی برای گسترش فرهنگ رضوی در استان باشد.
به گزارش فارس، ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) مهر ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول