اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن‌های گلریزان گیلان صورت گرفت؛

کمک 508 میلیون تومانی به زندانیان دیه گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ستاد دیه گیلان از کمک 508 میلیون تومانی مردم این استان در جشن‌های گلریزان 16 شهرستان گیلان برای آزادی زندانیان غیرعمد خبر داد.

کمک 508 میلیون تومانی به زندانیان دیه گیلان
حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین رقم جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان غیرعمد گیلان اظهار داشت: امسال جشن‌های گلریزان در 16 شهرستان گیلان برگزار شد که مردم با حضور در جشن‌ها نسبت به آزادی زندانیان غیرعمد اقدام‌های مثبتی را انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: در جشن‌های گلریزان 16 شهرستان گیلان مبلغ 508 میلیون تومان جمع‌آوری شد که شامل نقدی، چک و وعده‌ای است.
مدیرعامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه با این پول برای آزادی زندانیان با دیه کم اقدام می‌شود، افزود: در گیلان 550 زندانی غیرعمد وجود دارد که برای آزادی این تعداد زندانی مبلغ 7.5 میلیارد تومان نیاز است.
وی بیشترین کمک مردم در جشن‌های گلریزان امسال را مربوط به رشت با 245 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: هر ساله جشن‌های گلریزان بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و مردم رغبت بیشتری برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد نشان می‌دهند.
کامران‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 300 میلیون تومان برای آزادی زندانیان گیلان جمع‌آوری شده بود، تصریح کرد: با این مبلغ تعداد یک‌هزار و 595 نفر آزاد شدند.
وی محکومیت دیه این تعداد افراد را مبلغ 27 میلیارد تومان عنوان کرد و ابراز داشت: 13 میلیارد تومان توسط خیران شاکی بخشیده شد و 14 میلیارد تومان دیگر نیز توسط تسهیلات بانکی، کمک صندوق تامین، کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شد.
مدیرعامل ستاد دیه گیلان نقش خیران را در آزادسازی زندانیان غیرعمد تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: اینگونه جشن‌ها با هدف آزادی زندانیان غیر‌عمد برای رقم‌های پایین دیه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اثرات مثبت کمک‌های خیران به زندانیان آبرومند متذکر شد: این کمک‌ها موجب شادمانی خانواده‌های زندانی می‌شود.
کامران‌زاده شماره حساب بانک ملی سیبا 0105451617006 را برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در آزادسازی زندانیان غیرعمد اعلام کرد.
وی یادآور شد: ستاد دیه گیلان در تمام طول سال آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم برای آزادی زندانیان غیرعمد است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول