اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 بهمن امسال؛

بزرگراه آبسرد افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس از افتتاح بزرگراه آبسرد همزمان با 22 بهمن سال جاری خبر داد.

بزرگراه آبسرد افتتاح می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح بزرگراه آبسرد که با حضور امام جمعه آبسرد و اعضای شورای اسلامی این شهر انجام شد، گفت: به میمنت روز قدس و ایام روحانی ماه مبارک رمضان، مراحل اجرایی طرح بزرگراه آبسرد آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به قول مسئولان راه شهرستان، استان و مجری شرکت خصوصی فعال در بزرگراه آبسرد، این مسیر تا دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری قابل بهره‏برداری خواهد بود.
رامین تصریح کرد: مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور آبسرد بار دیگر شاهد قدرت اجرایی دولتمردان خود در این طرح راهسازی خواهند بود.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار رعایت کامل اصول امنیتی در تردد از این مسیر در حال احداث شد و افزود: مسیرهای در حال ساخت به دلیل فعالیت ادوات راهسازی معمولا احتمال بروز خطرات سوانح رانندگی را افزایش می‌دهند.
وی تصریح کرد: از این رو، خواسته ما از مردم آبسرد رعایت بیش از پیش قوانین رانندگی در بزرگراه در حال اجرای این منطقه است.
رامین با رد این تفکر که صرف ایجاد مسیرهای بهتر کاهش سوانح رانندگی را به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: بر اساس اصول کارشناسی، تصور کاهش سوانح رانندگی صرفا با ایجاد جاده‌های عریض و مناسب کاملا مردود است.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث جاده‌های عریض و طویل بدون پیوست‌های فرهنگی استفاده صحیح از خودرو هرگز تضمین کننده جان مردم نیست.
وی افزود: در این میان، افزایش سطح فرهنگ ترافیکی و استفاده کاربردی صحیح از خودرو می‌تواند به حفظ جان مردم از سوانح رانندگی بیانجامد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول