اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حل معضل 15 ساله آبعلی؛

جاده هراز در شهر آبعلی یک‏طرفه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس از حل معضل 15 ساله مردم آبعلی با یک‏طرفه نشدن جاده هراز در این شهر خبر داد.

جاده هراز در شهر آبعلی یک‏طرفه نمی‌شود
شاهرخ رامین صبح امروز در حاشیه بازدید مدیرکل راه و ترابری استان تهران از طرح‌های راهسازی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح یک‏طرفه شدن جاده هراز در شهر آبعلی و مناطق اطراف آن در روزهای تعطیل نارضایتی مردم این نواحی در 15 سال گذشته را به دنبال داشته است.
وی تصریح کرد: از این پس و در آینده‌ای نزدیک می‌توان محل ایست پلیس راه را به سه راهی مشاء انتقال داد تا موجبات رضایت مردم آبعلی، سادات محله و کریتون فراهم آید.
رامین ادامه داد: این طرح مطالبه مردم و مورد تاکید مسئولان اداره راه رودهن بود و از طریق بهره‏برداری از طرح زیرگذر مشاء و رفع معارضان این مسیر محقق خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به دیگر مزایای این طرح راه‏سازی یادآور شد: از دیگر مزایای این طرح می‌توان به کاهش سوانح رانندگی و تلفات مالی و جانی اهالی و مسافران گذری اشاره کرد.
وی با اشاره به بزرگراه رودهن ـ امامزاده هاشم (ع) خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل کریدور منتهی به مسیر امامزاده هاشم (ع)، این بزرگراه در حوزه استان تهران تکمیل می‏شود و قابل افتتاح خواهد بود.
رامین از آسفالت مسیر روستای ذره در در محل عبور کنارگذر رودهن به سمت دماوند خبر داد و افزود: ابتدای راه روستایی ذره در با طولی به مسافت یک کیلومتر و در محل عبور کنارگذر رودهن به سمت دماوند آسفالت می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر روستای جورد در سال جاری آسفالت خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسیر روستای جورد نیز که به دلیل اجرای طرح‌های گازرسانی متوقف مانده بود، در سال جاری اجرایی خواهد شد تا موجبات رضایت مردم مناطق روستایی جورد، وسکاره و آردینه فراهم آید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول