اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون کاراته؛

مدال‌آوران کاراته قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدال‌آوران کاراته قم در رقابت‌های آسیایی، بین‌المللی، جهانی و کشوری در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدال‌آوران کاراته قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین تجلیل از برترین‌های کاراته قم با حضور پناهی رئیس فدراسیون کاراته، جهان‌بینی مدیر‌کل، منعم معاون توسعه و رضایی‌نژاد مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم، پیشکسوتان، مدیران باشگاه‌ها، قهرمانان کاراته قم و جمع زیادی از مسئولان تیم‌ها و باشگاه‌های کاراته قم برگزار شد.
در این مراسم که ‌در مجتمع فرهنگی وتوس قم به انجام رسید، از قهرمانان قمی در رقابت‌های آسیایی و جهانی سال جاری و همچنین دو تن از مربیان کاراته استان قم، داور بین‌المللی کاراته، کاراته‌کای قهرمان قمی مسابقات جهانی ژاپن و کاراته‌کاهای قمی حاضر در تیم‌های ملی و نیز افتخار‌آفرینان کاراته قم در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های کشور نیز تقدیر شد.
غلامرضا دباغیان، سرمربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان که در دهه 70 تیم ملی کاراته کشورمان را در راه کسب مدال‌ها و افتخارات متعدد جهانی، آسیایی و بین‌المللی هدایت می‌کرد، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.
علیرضا کتیرایی، قهرمان سابق کاراته کشورمان در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان است و این تیم را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی هدایت می‌کند، دیگر تجلیل شونده در این مراسم بود.
امیر مهدی‌زاده، نماینده اعزامی کاراته استان قم و کشورمان به بازی‌های آسیایی سال 2010 گوانگ‌جو و نفر سوم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در سال 2011 در کشور چین، نخستین قهرمانی بود که در این آیین مورد تجلیل واقع شد.
محمد شایگان قهرمان کاراته نوجوانان آسیا در سال 2010، قهرمان رقابت‌های بین‌المللی یونان در سال 2010 و قهرمان کاراته رده سنی جوانان آسیا در سال 2011 در کشور چین دیگر ورزشکار قهرمان تجلیل شونده در این مراسم بود.
علی نجفی، سومین قهرمان رشته پر طرفدار و موفق کاراته قم در رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان آسیا بود که در این مراسم از وی تجلیل شد. نجفی در رقابـت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین که تیر ماه برگزار شد موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی آسیا شده بود.
مهدی عافیتی چهارمین کاراته‌کای موفق استان قم و کاروان اعزامی کاراته کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور چین بود که در این مسابقات با وجود شایستگی تمام برای کسب مدال طلا، در نهایت موفق به کسب مدال برنز شد و در این مراسم از وی نیز قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم از الهه عزیزیان، بانوی مدال‌آور قمی از مسابقات برون مرزی سبک‌های آزاد کاراته و سیدمحسن میرقیصری کاراته‌کای قمی که اخیرا از رقابت‌های جهانی در کشور ژاپن موفق به کسب مدال نقره انفرادی و طلای تیمی شد نیز تجلیل به عمل آمد.
هادی داود‌آبادی ملی‌پوش کاراته قم در مسابقات جهانی صربستان، سعید برخورداری، مجید شاکری، مسعود رحیمی، مرتضی عود‌نژاد، حمزه رئیسی، امیرحسین جوادی، محمدامین بستار نیز دیگر کاراته‌کاهای افتخار‌آفرین قم بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در این مراسم از یوسف حسنی، محمود پایدار، محمد قدیمی، علی ابراهیم‌زاده، مهدی سلطانی، علی سلطانی، مهدی شجاعی، مسعود دانش و علی‌اصغر برخوردار مربیان فعال کاراته قم در عرصه رقابت‌های کشوری و استانی تجلیل شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول