اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

به همت سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج؛

دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مهرماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مهرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مهرماه برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»،دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه استان خراسان رضوی، مهرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
ناشرانی که حداقل 10 عنوان اثر با موضوعات ادبیات پایداری و مقاومت، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به چاپ رسانده‌اند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

آشنایی هرچه بهتر و بیشتر فعالان حوزه دفاع مقدس با منشورات این عرصه، آشنایی نویسندگان و فعالان این عرصه با امکانات موجود و نیازهای مخاطبان، ارزیابی عملکرد ناشران دفاع مقدس در گذشته و ترسیم مسیر آینده و تهیه و تنظیم سند چشم‌انداز در حوزه نشر دفاع مقدس، تبادل نظر و آسیب‌شناسی نشر دفاع مقدس، تلاش در جهت شکل‌گیری یک حوزه قوی و اثرگذار مقابل جنگ نرم و تحریف دفاع مقدس، تقویت حوزه نشر به خصوص ناشران خصوصی در جهت فروش بیشتر محصولات، آشنایی ناشران با توزیع هرچه بهتر و ایجاد شبکه‌های توزیع، تعامل ناشران با فعالان این حوزه به منظور بهبود کمی و کیفی آثار، برگزاری نشست‌های فرهنگی پیرامون چالش‌های موجود در مقابل این عرصه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط آثار مکتوب، ترویج فرهنگ کتابخوانی دفاع مقدس در سطح ملی از مهمترین اهداف برگزاری این دور از نمایشگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با مراجعه به آدرس www.zmnf.fatehan.ir فرم‌های مربوطه را تکمیل و تا 20 شهریورماه ارسال دارند.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول