اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی نخستین کارخانه آب غنی‌شده خاورمیانه

خبرگزاری فارس: در هفته دولت، کلنگ نخستین کارخانه آب غنی‌شده خاورمیانه به همراه کارخانه آب معدنی و آب غنی شده کجور با حضور مسئولان به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی نخستین کارخانه آب غنی‌شده خاورمیانه
به گزارش خبرگزاری فارس از کجور مازندران، در پنجمین روز از هفته دولت، کلنگ نخستین کارخانه آب غنی شده خاورمیانه به همراه کارخانه آب معدنی و آب غنی شده کجور با حضور مسئولان به زمین زده شد.
عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی کشت و صنعت کالچرود در مورد این پروژه که نخستین کارخانه آب غنی شده خاورمیانه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع در فاز نخست با اعتبار 4 میلیارد و در فاز بعدی با 8 میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مجتبی نصراللهی ابراز داشت: محصولات این کارخانه آب معدنی به صورت غنی شده که در بخش غنی شده نگاه ما به صادرات بازارهای حوزه خلیج فارس است.
وی از این کارخانه به عنوان نخستین کارخانه آب غنی شده خاورمیانه نام برد. 
 
* 2 واحد تولیدی در سوادکوه به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته دولت، دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه نیز به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در این افتتاحیه با تبریک فرارسیدن هفته دولت به همه دولتمردان و تلاشگران در سنگر تولید ابراز داشت: هفته دولت یادآور حضور مردان بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر در صحنه مدیریت کشور است که با تلاش‌های خالصانه خود تعهد را در فضای تخصص به زیبایی به تصویر کشیدند.
ابراهیم گوهردهی گفت: صنعتگران در واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی با نگرش به ایثار و فداکاری و تأثیرپذیری از همت و تلاش آنها باید با توان و ظرفیت مضاعف به افـزایش تولید مبادرت کرده و با مجاهدات خود عقب‌ماندگیهای عرصه صنعت را جبران کنند.
وی افزود: ما امروز در جبهه جهاد اقتصـادی قرار داریم و مقـام معظم رهبـری با دیدگاه عمیق خود جهش در اقتصاد را به همگان توصیه کردند، به همین منظور باید با تمام ظرفیت‌ها در این صحنه حاضر شده و به سمت خودکفایی صنعتی گام برداریم.
این مسئول با اشاره به دو واحد به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی مازندران متذکر شد: واحد تولیدی چسب و رزین آفتاب شمال با تولید انواع چسب مایع و حجم سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال تعداد 19 نفر به بهره‌برداری رسید و همچنین واحد تولیدی خاور پویا شرق نیز با انجام انجماد سریع مواد غذایی و حجم سرمایه‌گذاری 36 میلیارد ریال توانسته اشتغـال 55 نفر را فراهم کرده و در شهرک صنعتی بشل سوادکوه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول