اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کاراته:

قهرمانان متعددی از قم به کاراته کشور معرفی شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کاراته گفت: قم یکی از استان‌های موفق در کاراته کشور است که قهرمانان متعددی را به کاراته کشور معرفی کرده است.

قهرمانان متعددی از قم به کاراته کشور معرفی شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعباس احمد‌پناهی ‌در مراسم تجلیل از افتخار‌آفرینان داخلی و برون مرزی کاراته قم در سال جاری که در مجتمع فرهنگی وتوس قم برگزار شد، تصریح کرد: برای ورزش کشور به ویژه فدراسیون کاراته جای بسی افتخار است که قم یکی از استان‌های موفق این رشته در سطح کشور محسوب می‌شود و فدراسیون با آن همکاری می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین جای بسیار خوشحالی است که در حال حاضر هدایت تیم‌های ملی کاراته کشورمان را مربیان خوب و شایسته قمی که سال‌ها خود افتخار‌آفرینان کاراته کشور در میادین مختلف آسیایی، جهانی و بین المللی بوده اند، بر عهده دارند.
رئیس فدراسیون کاراته ابراز کرد: از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان قم به سبب تلاش‌هایی که در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی انجام می‌دهند از سوی فدراسیون کاراته ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: می‌دانم که کاراته در قم ورزشی پر طرفدار و موفق است و قم در کاراته ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی دارد، به همین خاطر همچنان منتظریم تا کاراته‌کاهای قمی در عرصه‌های مختلف درخشیده و برای کشور موفقیت کسب کنند.
احمد‌پناهی عنوان کرد: در بخش همگانی نیز در کاراته قم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که این نشان از توجه هیئت کاراته و اداره کل ورزش و جوانان به توسعه این رشته ورزشی است، ضمن اینکه در بخش قهرمانی قم را از بهترین استان‌های کشور می‌دانیم.
‌در مراسم تجلیل از برترین‌های کاراته قم در میادین مختلف داخلی و برون مرزی، از مربیان، داوران و کاراته‌کاهای قمی موفق در مسابقات قهرمانی جهان، آسیا، بین المللی، قهرمانی کشور و لیگ باشگا‌ه‌های کشور تجلیل و قدردانی شد.
در این مراسم از علیرضا کتیرایی، سرمربی تیم ملی کاراته جوانان، غلامرضا دباغیان، سرمربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان، حسن عباس‌زاده، داور ملی کاراته قم در مسابقات قهرمانی آسیا، امیر مهدی‌زاده، نفر سوم کاراته بزرگسالان آسیا، محمد شایگان و علی نجفی، قهرمانان سال 2011 کاراته آسیا، مهدی عافیتی، دارنده مدال برنز جوانان آسیا در سال جاری، سیدمحسن میرقیصری، دارنده مدال‌های نقره انفرادی و طلای تیمی کاراته سبکی قهرمانی جهان در ژاپن، الهه عزیزیان قهرمان سبکی کاراته بانوان و همچنین ‌چند قهرمان کاراته قم در میادین برون مرزی و کشوری تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول