اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص اعتبار ملی به قنوات خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون امور آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای مرمت قنوات خراسان جنوبی از محل اعتبارات ملی خبر داد.

اختصاص اعتبار ملی به قنوات خراسان جنوبی
حسین اصغری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در سال جاری برای نخستین بار اعتبارات خوبی از محل منابع ملی در بحث مرمت قنوات، احداث استخرهای ذخیره آب، انتقال آب با لوله و سیستم‌های آبیاری تحت فشار به این سازمان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه امسال مبلغ 5.5 میلیارد تومان برای اجرای خطوط انتقال آب با لوله در اراضی کشاورزی استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در بحث مرمت قنوات سطح خراسان جنوبی نیز اعتباری معادل 7 میلیارد تومان به این سازمان اختصاص یافت.
معاون امور آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه احداث استخرهای ذخیره آب نیز در سال جاری مبلغ 2 میلیارد تومان به این سازمان اختصاص یافته است.
اصغری اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری برای اجرای آبیاری تحت فشار در استان را مبلغ 21 میلیارد تومان دانست و افزود: با این اعتبارات می‌توان در بخش‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی را انجام دهیم.
وی گفت: بر اساس اختصاص اعتبارات به استان نیز این اعتبارات بین شهرستان‌های خراسان جنوبی توزیع می‌شود.
معاون امور آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرستان نهبندان در تسطیح و یکپارچه‌سازی و آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی مقام نخست استان را از آن خود کرده است.
اصغری از راه‌اندازی دومین شرکت سهامی زراعی در آینده‌ای نزدیک در شهرستان نهبندان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه طی هفته دولت در سطح استان 225 پروژه زیربنایی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: به منظور اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول