اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ماهنشان خبر داد:

احداث چهار باب غسالخانه در روستاهای ماهنشان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ماهنشان گفت: چهار باب غسالخانه در روستاهای ماهنشان توسط بسیج سازندگی سپاه ماهنشان احداث شده است.

احداث چهار باب غسالخانه در روستاهای ماهنشان
مهدی دانشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد نشاط در بین آنها سپاه ماهنشان برنامه‌های مختلفی را در طول تابستان سال‌جاری انجام داده و برخی از آنها نیز در حال انجام است.
وی هدف از اجرای این طرح‌ها را آشنایی جوانان با فرهنگ کار گروهی و کمک به دولت در امر محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: این طرح با استقبال خوبی از سوی جوانان مواجه شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ماهنشان اجرای پروژه‌های زود بازده را از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی این ناحیه برشمرد و ادامه داد: در طول اجرای این طرح‌ها بیش از 27 عنوان برنامه در دست اجراست.
وی بابیان اینکه برنامه‌های عمرانی از جمله طرح‌های مهمی است، که توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود، ادامه داد: با انجام این پروژه‌ها گام‌های بلندی در زمینه محرومیت زدایی از چهره شهرستان ماهنشان برداشته می‌شود.
دانشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت اضافه کرد: در راستای همین امر مسئولان اجرایی با سرعت بیشتری اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را دنبال می‌کنند.
وی تشکیل سه جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی با حضور مسئولان را از برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ماهنشان عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی، خدمات‌رسانی، آموزشی و خدمات عمرانی نیز از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ماهنشان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ماهنشان احداث پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قالب احداث مسجد در روستای کردی، احداث خانه بهداشت برخی از روستاها و احداث چهار باب غسالخانه در چهار روستای ماهنشان را از طرح‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی سپاه ماهنشان برشمرد و ادامه داد: آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد و کانال آب زراعی یکی از روستاهای ماهنشان نیز از دیگر طرح‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی سپاه ماهنشان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول