اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

202 جانباز 70 درصد در کرمان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 202 جانباز 70 درصد در استان کرمان حضور دارند.

202 جانباز 70 درصد در کرمان وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی شنبه‌شب در آیین تجلیل از جانبازان 70 درصد کرمان توسط بانک اقتصاد نوین اظهار داشت: این جانبازان شامل قطع عضو از ناحیه دو پا، دو دست، نابینا، قطع یک دست و یک پا، شیمیایی ریوی، چشمی و پوستی و قطع نخاع هستند.
وی تعداد جانبازان 70 درصد قطع نخاع استان کرمان را 50 نفر ذکر کرد و افزود: این جانبازان از ناحیه نخاع گردن و یا کمر دچار آسیب شده‌اند.
حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه روانپزشکان بر گردهمایی جانبازان تاکید دارند، گفت: جانبازان در این نشست‌ها یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و قهرمانی‌های گذشته خود را زنده می‌کنند که این امر سبب ایجاد روحیه و افزایش سلامت آن‌ها می‌شود.
وی همسران جانبازان را در ثواب جهاد آن‌ها سهیم دانست و تصریح کرد: همسران جانبازان به صورت شبانه‌روزی از این قهرمانان پرستاری می‌کنند و آرام بخش زخم‌های جانبازان هستند.
حسنی‌سعدی ابراز داشت: 202 جانباز 70 درصد در استان کرمان حضور دارند که 99 نفر آن‌ها در شهرستان کرمان زندگی می‌کنند.
وی برگزاری ضیافت نور توسط بانک اقتصاد نوین را بهانه‌ای برای با هم بودن جانبازان برشمرد و به نیابت از این جانبازان از عبدالسلامی سرپرست بانک اقتصاد نوین منطقه شش استان‌های کشور و همکاران وی قدردانی کرد.
سرپرست منطقه 6 بانک اقتصاد نوین استان‌های کشور "جنوب شرق" در آیین ضیافت نور اظهار داشت: جانبازان نعمت سلامتی خود را در دوران دفاع مقدس نثار کردند تا پرچم اسلام و جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در‌آید.
مهدی عبدالسلامی ابراز داشت: اگر امروز فرزندان ما در قله‌های رفیع پیشرفت قرار دارند، این امر مدیون از خودگذشتگی جانبازان است.
وی با بیان اینکه بانک اقتصاد نوین نخستین بانک خصوصی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نخستین شعبه این بانک 10 سال قبل در تهران آغاز به کار کرد.
عبدالسلامی بیان داشت: بانک اقتصاد نوین آغازگر بانکداری خصوصی در ایران است که توانست تلنگری را بر پیکره بانکداری کشور وارد کند.
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های بانکی کشور مدیون بانکداری خصوصی و به ویژه بانک اقتصاد نوین است.
عبدالسلامی تعداد شعب بانک اقتصاد نوین در استان کرمان را هفت شعبه ذکر کرد و افزود: تا پایان سال جاری تعداد این شعب به 12 شعبه در سطح استان کرمان افزایش می‌یابد.
وی بیان داشت: در حال حاضر چهار شعبه بانک اقتصاد نوین در شهر کرمان و شعبه‌های دیگر در سیرجان، رفسنجان و جیرفت فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول