اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان:

بیکاری بزرگ‌ترین معضل خدابنده است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان گفت: بیکاری بزرگ‌ترین معضل در شهرستان خدابنده است.

بیکاری بزرگ‌ترین معضل خدابنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری شامگاه شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده با بیان اینکه بالاترین نرخ بیکاری در استان زنجان به شهرستان خدابنده اختصاص یافته است، اظهار داشت: با وجود اینکه ظرفیت بسیار زیادی در ایجاد صنایع تبدیلی و استقرار کارخانجات وجود دارد، ولی بیکاری بزرگترین معضل این شهرستان است.
وی ادامه داد: تحولات و تغییرات ایجاد شده در وضعیت شهر قیدار در این مدت قابل تقدیر است، ولی قانع کننده نیست بلکه باید بخاطر شایستگی‌های مردم این شهر تلاش‌های زیادی در راستای زیبا سازی، عمران و آبادانی این شهرستان صورت گیرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان با اشاره به تلاش‌های استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برای توسعه استان زنجان افزود: وحدت بستر توسعه است، که باید با کار و تلاش مضاعف استان زنجان به جایگاه واقعی خود برسد.
وی خطاب به فرماندار و شهردار قیدار گفت: اوضاع فعلی شهر قیدار و شهرستان استاندارد نیست و مردم انتظارات زیادی دارند.
عسگری از عدم حضور مدیران استانی در شهرستان خدابنده انتقاد کرده و اظهار داشت: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران استانی حضورشان در شهرستان‌ها است و حضور بعضی مدیران استان در شهرستان ضعیف است.
وی با اشاره به آیه قرآنی «سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند، مگر به دست همان قوم» گفت: شهرستان خدابنده از داشتن آب آشامیدنی که ابتدایی‌ترین نیاز است، رنج می برد و در برخی دستگاه‌ها در خصوص عملکرد با ادعا مشکل وجود دارد.
این مقام مسئول وضعیت بهداشتی در شهرستان را رضایت بخش ندانسته و افزود: ما مراکز بهداشتی در روستاها داریم که فعالیت ندارند و مردم برای تزریق یک آمپول مجبورند، چندین کیلومتر طی کرده و به مرکز شهرستان بیایند.
وی با انتقاد از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: ما از میراث فرهنگی گله داریم، چون کارهای آنها سرعت و وضعیت مناسبی ندارد.
عسگری قول مساعد 100 میلیون تومان اعتبار برای شورای شهر قیدار را داد که در راستای زیبا سازی و اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شود.
وی با توجه به مشکل قیر و نیاز خیابان‌های شهر قیدار به آسفالت‌ریزی به ویژه ورودی‌های شهر گفت: شهرداری قیدار نیاز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای خرید قیر دارد، که پیگیر تخصیص آن هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول