اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

برخورد با گروهک‌های تروریستی حق طبیعی نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به تحرکات و اقدامات تروریستی فرقه پژاک در شمال‌غرب کشور، گفت: برخورد با این فرقه تروریستی حق طبیعی نظام اسلامی است.

برخورد با گروهک‌های تروریستی حق طبیعی نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده شنبه‌شب در محل برپایی نمایشگاه رفتارشناسی فرقه تروریستی پژاک در نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج، اظهار داشت: فرقه تروریستی پژاک از سال 82 فعالیت تروریستی خود را علیه نظام اسلامی آغاز کرد و اقدامات مسلحانه آنها نیز از سال 84 شروع شده است.
وی خاطرنشان کرد: آنان با استقرار در مرزهای شمال‌غرب کشور در کشور همسایه، علیه مردم منطقه و همچنین جمهوری اسلامی ایران دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: طی چند ماه گذشته نیز نیروهای امنیتی ایران در این مرزها ضربات مهلکی بر آنان وارد کرده‌اند و این ضربات تا خروج کامل آنان از این مناطق ادامه خواهد داشت.
به گفته حسن‌زاده، آنان علاوه بر اقدامات تروریستی، از بازرگانان و تجار کشورمان نیز اخاذی می‌کنند.
وی یادآور شد: برخورد با معاندان حق طبیعی هر کشوری است و ایران اسلامی نیز اجازه ایجاد ناامنی در کشور و همچنین حملات مسلحانه به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مردم مناطق مرزی به این گروهک‌های تروریستی را نمی‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان همچنین به عدم اجازه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حضور گروهک‌های معاند کشورهای همسایه در ایران و اقدام علیه آنان اشاره کرد و گفت: از کشورهای همسایه نیز انتظار می‌رود که اجازه فعالیت علیه ایران به این معاندان نظام اسلامی در خاک آن کشورها را ندهند.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان نیز باید اجازه تحرکات تروریستی را از فرقه پژاک بگیرند و اجازه فعالیت در آن کشور را از آنان سلب کنند.
وی افزود: دولت‌های مدعی دموکراسی و آزادی باید به خواسته مسئولان و خانواده‌های شاهد ایران اسلامی توجه داشته و با این فرقه‌های تروریستی برخورد نمایند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از جوانان استان خواست که با بصیرت کامل ماهیت این فرقه تروریستی را بررسی کنند تا مورد غفلت آنان قرار نگیرند.
حسن‌زاده همچنین از خانواده‌هایی که فرزندان آنان مورد غفلت قرار گرفته، درخواست کرد تا زمینه بازگشت آنان را به دامن نظام اسلامی فراهم نمایند و باید بدانند که نیروهای امنیتی ما آنان را در این زمینه یاری خواهند داد.
وی در ادامه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را موج آشنایی بیشتر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با اهداف و برنامه‌های فرقه‌های تروریستی ضد نظام اسلامی و به ویژه پژاک خواند و تصریح کرد: استمرار چنین برنامه‌هایی الزامی بوده و توجه به آن نیازی اساسی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان از مردم استان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت: این تجمع‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان و ارتقای ضریب امنیتی در نظام اسلامی می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول