اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس صورت گرفت؛

تذکر به 700 بدپوشش در قشم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: این فرماندهی طی مرداد ماه در راستای مقابله با بد‌پوششی و بدحجابی به 700 نفر از افرادی که با پوشش بد در انظار عمومی ظاهر شده بودند به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده است.

تذکر به 700 بدپوشش در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ‌علی اکبری ‌در نشست اطلاع‌رسانی و تشریح عملکرد، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پلیس در قشم طی مرداد ماه سال‌ جاری از توقیف و اعمال قانون 100 دستگاه خودرو و 400 دستگاه موتورسیکلت خبر داد.
وی ادامه داد: همچنین طی مدت یاد شده ماموران در بخش اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی موفق شدند 37 نفر از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد را در سطح شهرستان دستگیر و در این رابطه 4 کیلو و 232 گرم انواع مواد مخدر کشف کنند.
این فرمانده انتظامی افزود: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان نیز بالغ بر 30 هزار قلم انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پارچه، البسه و پوشاک و 3 هزار و 140 لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی قشم خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال ‌جاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ضمن اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، جمع آوری تجهیزات ماهواره و مقابله با بد پوششی و بدحجابی به 700 نفر از افرادی که با پوشش به در انظار عمومی ظاهر شده بودند به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده است.
اکبری عنوان کرد: در این رابطه قریب به 300 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و هزار و 200 قوطی انواع مشروبات الکلی و همچنین 63 نفر اتباع بیگانه غیر‌مجاز که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند از کشور توسط پلیس جزیره و دستگاه قضایی طرد شده‌اند.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح‌های برخورد‌ با خودروهای متخلف، شیشه دودی، آلوده‌کننده صوتی و دیگر تخلفات تعداد یک صد دستگاه خودرو و 400 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و اعمال قانون شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی قشم همچنین بیان کرد: در مدت یک ماهه مرداد سال‌ جاری شهروندان قشمی بیش از 800 مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 داشته‌اند که 621 مورد این تماس عملیاتی و مابقی آنها نیز به راهنمایی ختم شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول