اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

631 طرح نیمه‌تمام در اردبیل در حال اجراست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بیش از 631 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی نیمه‌تمام در استان اردبیل در حال اجراست.

631 طرح نیمه‌تمام در اردبیل در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری شامگاه شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و تولیدی شهرستان گرمی که به میمنت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: از این تعداد طرح نیمه‌تمام 278 پروژه با 110 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکمیل شده است و به میمنت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و مناطق محروم از اولویت برنامه‌های عمرانی دولت در این استان است، خاطرنشان کرد:‌ باید با افزایش تولید و فعال نمودن بخش خصوصی، مهار آب‌های سطحی و با مشارکت عمومی مردم به رفاه روستاها در کنار شهرها توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه آغاز پروژه جدید در استان اردبیل منوط به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار داشت: از 631 پروژه ناتمام موجود استان در هفته دولت امسال، 278 پروژه با بیش از 110 میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
صابری بالا بودن مطالبات بانکها را از مشکلات شبکه بانکی استان برشمرد و از مردم خواست با پرداخت مطالبات بانکی، شبکه بانکی را در استمرار خدمات مالی یاری کنند.
استاندار اردبیل یکی از راه‌های توسعه این شهرستان را رونق بخشیدن به بخش کشاورزی دانست و از در حال اجرا بودن سدهای عمارت و کلاسر، آغاز احداث سد سامبور، آسفالت شدن 16 راه روستای بالای 50 خانوار، آبرسانی به 85 روستا، قرار گرفتن طرح هادی 10 روستا در دستور کار و آغاز عملیات اجرایی مصلای گرمی خبر داد.
در جریان سفر استاندار اردبیل به گرمی مغان از 19 پروژه عمرانی بهره‌برداری شد که از جمله این پروژه‌ها میتوان به سالن ورزشی ژیمناستیک با 900 متر مربع زیربنا و با 370 میلیون تومان اعتبار، ساختمان دبیرستان کار و دانش گرمی با 2 هزار و 700 متر مربع مساحت، هزار و 727 مترمربع زیربنا در سه طبقه شامل 27 اتاق و با 850 میلیون تومان اشاره کرد‌.
استاندار اردبیل در این سفر همچنین از کارخانه در حال اجرای شیرآلات صنعتی و خانگی گرمی بازدید کرد و در خصوص تامین برق فاز نخست آن قول مساعد داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول