اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی بازار بورس خرما در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از راه‌اندازی بازار بورس خرما در استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی بازار بورس خرما در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان قطب بزرگ کشاورزی استان بوشهر است و بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی استان در این شهرستان تولید میشود.
وی افزود: خرمای دشتستان دارای مرغوبیت و کیفیت مطلوبی است و باید برای فروش این محصول در سطح کشور و حتی صادرات این محصول برنامه‌ریزی بهتر و شایسته‌تری داشته باشیم.
فرماندار دشتستان از راه‌اندازی بازار بورس خرما در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت به منظور بهبود وضعیت خرما برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام داده و راه‌اندازی بازار بورس خرما در استان بوشهر از جمله این برنامه‌هاست که انتظار داریم به زودی اجرایی شود.
خسروی تصریح کرد: راه‌اندازی بازار بورس خرما ارزش و اهمیت زیادی در فروش این محصول دارد و همچنین موجب رقابت بین کشاورزان برای بالا بردن کیفیت محصول خرما میشود و این مسئله تاثیر زیادی بر فروش بهتر محصول دارد.
وی یادآور شد: بخش آبپخش و سعدآباد از مهم‌ترین بخش‌های تولید خرما هستند و هم‌اکنون نیز بخش عمده‌ای از رطب جنوب کشور در این دو بخش تهیه و توزیع میشود.
فرماندار دشتستان اذعان داشت: مکانیزه کردن کشاورزی و آشنا کردن کشاورزان با علم روز از جمله برنامه‌های اساسی و محوری در شهرستان دشتستان است که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی اجرا میشود.
خسروی در ادامه با تاکید بر لزوم تامین آب سالم و بهداشتی روستاهای محروم گفت: امسال اعتبارات مناسبی برای تامین آب سالم در روستاها تخصیص یافته و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد 22 آب‌آنبار در روستاهای محروم ایجاد و بهره‌برداری میشود.
وی تصریح کرد: باید نسبت به تقسیم عادلانه امکانات در همه روستاها اقدام کنیم و تمام مسئولان در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
فرماندار دشتستان افزود: در سال جهاد اقتصادی نباید کم‌کاری و اهمالی توسط مسئولان صورت گیرد و همه باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی حرکت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول