اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر خبر داد:

مشارکت 82 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی

خبرگزاری فارس: معاون دفتر توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: میانگین مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این طرح در کشور 62 دستگاه است در حالی که امسال در استان بوشهر 82 دستگاه مشارکت کرده‌اند.

مشارکت 82 دستگاه اجرایی در  جشنواره شهید رجایی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض پور یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: این امر نشان دهنده حساسیت و دقت دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه است.
وی افزود:  رشد دستگاه‌های اجرایی در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی صعودی بوده است و نوسازی مداری، تربیت بدنی، امور عشایر، ثبت احوال و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب بیشترین رشد را داشته‌اند.
عوض پور گفت: این اتفاقات باید به مردم منعکس شود و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم در این زمینه موجب ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه میشود.
وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح نظرسنجی میزان رضایت ارباب رجوع از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، متناسب با جمعیت و دستگاه‌های اجرایی هفت هزار و 400 پرسش‌نامه در استان بوشهر توزیع شد و 100 پرسشگر صاحب تجربه و سابقه موثر در این زمینه مشارکت داشتند.
معاون دفتر توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: پس از ارزیابیهای انجام شده در ارتباط با اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، استان بوشهر در ردیف سه استان برتر در کشور قرار گرفت.
عوض‌پور تصریح کرد: یافته‌های ما بیان کننده عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی در این زمینه است طوری که میانگین در موفقیت تکریم ارباب رجوع 76 درصد است که این میزان در استان بوشهر حدود 80 درصد است.
وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره شهید رجایی افزود:  ماموریت این جشنواره معرفی و تجلیل از تلاشگران در حوزه اداری و اجرایی در دو بخش ارزیابی عملکرد و میزان رضایت ارباب رجوع از ارایه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی است.
عوض پور ادامه داد: شاخص‌های این جشنواره در دو بخش محورهای عمومی و اختصاصی است که در این زمینه از ظرفیت‌های کارشناسان دفاتر ستادی استانداری بهره زیادی بردیم.
وی با بیان اینکه استقبال دستگاه‌های اجرایی از این جشنواره مطلوب بوده است تصریح کرد: روند مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی بویژه در بخش طرح نظرسنجی تکریم ارباب رجوع در کشور منحصر به فرد است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول