اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 شهریور؛

رشت میزبان رقابت‌های مینی بسکتبال کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال گیلان گفت: رقابت‌های مینی بسکتبال منطقه سه کشور با حضور چهار تیم از 12 شهریور جاری در رشت برگزار می‌شود.

رشت میزبان رقابت‌های مینی بسکتبال کشور است
طاهر ذین‌جنابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: رقابت‌های مینی بسکتبال بانوان منطقه سه کشور از 12 شهریور جاری به مدت سه روز در سالن شهید عضدی بسکتبال گیلان در رشت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها ادامه داد: در این مسابقات تیم‌های گیلان، مازندران، سمنان و گلستان حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم دیدار می‌کنند.
رئیس هیئت بسکتبال گیلان افزود: تیم‌های برتر به عنوان نمایندگان منطقه سه کشور در مرحله نهایی مینی بسکتبال بانوان کشور شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان از پنجم شهریور جاری در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد.
به گفته ذین‌جنای، سازمان تیم‌های ملی از 17 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است.
وی با بیان اینکه محمدجواد جهانی به همراه 16 نفر دیگر از ملی‌پوشان در این اردو حضور دارد، یادآور شد: این اردو تا 12 شهریور ادامه می‌یابد.
رئیس هیئت بسکتبال گیلان تصریح کرد: این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های نوجوانان آسیا در دهه سوم مهر امسال در ویتنام آماده می‌کند.
وی با قدردانی از زحمات تمام اعضای هیئت بسکتبال گیلان متذکر شد: بدون تردید، سلامت، پویایی و تداوم حیات جامعه مرهون تلاش و تکاپوی فکری، علمی و عملی افراد جامعه در اعتلای ارزش‌های اسلامی است.
ذین‌جنابی بسکتبال را یکی از رشته‌های مهیج ورزشی دانست و ابراز داشت: بررسی و مطالعه قوانین و مقررات این بازی در گذشته و تغییرات آن بازگو کننده جنبه‌های مختلف گسترش این ورزش است.
وی با اشاره به فعالیت هیئت بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: این هیئت در رشت، صومعه‌سرا، فومن، بندر انزلی، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، رضوانشهر، تالش، آستارا، رودبار، لوشان، کوچصفهان و لشت‌نشا فعالیت دارد.
رئیس هیئت بسکتبال گیلان، نبود سالن اختصاصی بسکتبال بانوان را مهم‌ترین مشکل هیئت بسکتبال استان ذکر کرد. 
وی با اشاره به استعدادیابی رشته بسکتبال در گیلان، اذعان داشت: مربیان ما از هم‌اکنون برای استعدادیابی با هماهنگی آموزش و پرورش، رشته‌های تخصصی بسکتبال را در مدرسه‌های استان آموزش میدهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول