اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

60 هزار همدانی به مناطق عملیاتی اعزام میشوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بعد از ماه رمضان 60 هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی اعزام میشوند.

60 هزار همدانی به مناطق عملیاتی اعزام میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ‌در جلسه ستاد راهیان نور استان همدان اظهار داشت: راهیان نور در حقیقت حرکتی فرهنگی به منظور حفظ  روحیه ایثار و شهادت بین مردم، جامعه و جوانان است.
وی افزود: در دورانی که دشمن با تمام توان خود در عرصه جنگ نرم حاضر شده و سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارد باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از آثار و ارزش‌های به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس جانفشانی ملت و شهدا را برای جوانان امروز ترسیم کرده و گام مؤثری را برای مقابله به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن برداریم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: راهیان نور زودبازده‌ترین عملیات فرهنگی کشور محسوب میشود چرا که در این طرح جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق جنگی آثار و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده کرده و آموزه‌های خود را به عنوان پشتوانه‌ای معنوی در زندگی به کار میگیرند.
وی بیان داشت: در سال جاری طرح راهیان نور در سه فاز برگزار میشود که فاز اول آن اعزام کاروان راهیان نور به مناطق غرب و شمال‌غرب کشور با حضور 10 هزار نفر از اقشار مختلف است که امید میرود پس از ماه مبارک رمضان این طرح با جدیت آغاز شود.
سردار آزادی ادامه داد: فاز دوم کاروان راهیان نور با هماهنگی و مشارکت کامل اداره آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی با اعزام 21 هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر مقطع دوم دبیرستان انجام میشود که مرحله نخست این طرح از نیمه آبان‌ ماه آغاز و تا پایان سال به طور متوالی ادامه دارد و مدت هر اردو سه روز است و بالغ بر 900 نفر راوی و روحانی به مناطق مختلف اعزام میشوند.
وی تصریح کرد: فاز سوم اعزام کاروان راهیان نور اختصاص به دانشگاهیان، دانشجویان، اساتید، هنرمندان و سایر اقشار جامعه دارد که از دهه مبارک فجر آغاز و تا پایان فروردین‌ماه سال 91 ادامه دارد و بالغ بر 30 هزار نفر در این طرح شرکت میکنند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اذعان داشت: در مجموع بالغ بر 60 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام و در دوره‌های سه یا چهار روزه با مفاهیم دفاع مقدس آشنا میشوند.
وی در پایان گفت: این حرکت نیازمند پشتوانه مالی است و انتظار داریم مدیران استان نیز به میدان آمده و حمایت‌های لازم را انجام دهند چرا که بیشترین مشکلات در بخش سخت‌افزاری است و مدیران باید بیشتر با این حرکت بزرگ درگیر شوند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول