اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری رباط کریم خبر داد:

افزایش اجرای طرح‌های عمرانی در دولت دهم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم گفت: در دولت دهم حجم طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به ادوار گذشته رشد بیسابقه‌ای داشته است.

افزایش اجرای طرح‌های عمرانی در دولت دهم
بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت توسعه کشور و تسریع در ساختن ایران اسلامی است.
وی افزود: برای این مهم باید روند کارهای عمرانی افزایش مییافت، چرا که با شیوه‌های گذشته هیچ مشکلی از دوش کشور برداشته نمیشد.
این مسئول ادامه داد: بر اساس آمارهای ثبت شده، دولت در این زمینه موفقیت‌های بیسابقه و بینظیری بدست آورد که یکی از مهمترین آنها رشد چشم‌گیر اجرا و پایان طرح‌های عمرانی در کشور است.
سلیمان‌پور افزود: روند افزایش پروژه‌های عمرانی در کشور به ‌گونه‌ای است که با مردم به صورت ملموس دستاوردها و آثار مثبت آن را در اقتصاد کشور لمس میکنند.

* هدفمندییارانه‌ها کار بزرگی بود
وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای شجاعانه هدفمندی یارانه‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات مثبت دولت در حوزه اقتصادی توصیف کرد و گفت: این اقدام برای اقتصاد کشور یک ضرورت بود که متاسفانه اجرای آن سال‌ها به تاخیر افتاد.
سرپرست فرمانداری رباط کریم ابراز داشت: دولت با شجاعت تمام نظرات کارشناسان در این حوزه را جمع‌آوری و با درک صحیح شرایط اقتصادی کشور هدفمندییارانه‌ها را آغاز کرد که به طور قطع تا قرن‌ها ملت ایران از مزایای آن بهره‌مند خواهند بود.
سلیمان‌پور متذکر شد: البته در اجرای صحیح این طرح بزرگ، مردم با دولت همراهی بسیار خوبی داشتند که اگر ملت ایران به عملکرد دولت اطمینان نداشتند، به هیچ عنوان مشکلات ابتدای ناشی از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را تحمل نمیکردند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه دولت تمام توان خود را وقف خدمت به مردم کرده است، اذعان داشت: خدمت‌گزاری بیمنت و ولایت‌مداری دو ویژگی اصلی دولت‌ دهم است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول