اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

افتتاح شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: نخستین شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی، رژیمی و ضدسرطان «ستارگان نیک» کشور با تولید سالانه یک‌هزار و 200 تن دارو با حضور استاندار گیلان در صومعه‌سرا افتتاح شد.

افتتاح شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی در صومعه‌سرا
به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه‌سرا، مدیر شرکت تولیدی مذکور در جریان افتتاح و بهره‌برداری از این واحد تولیدی اظهار داشت: شرکت ستارگان‌ نیک با تولید مکمل‌های دارویی، رژیمی و ضدسرطان برای نخستین بار در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است.
حسین رجبی هدف از راه‌اندازی این چرخه تولید در کشور را خودکفایی ایران در ساخت داروهای مکمل غذایی برای ورزشکاران و قرص‌هایی لاغری یا رژیمی برای افراد متقاضی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این شرکت با دو نوع خاص از مکمل‌های دارویی آغاز به تولید کرده است.
وی با بیان اینکه در ایران از طرف مردم استفاده و استقبال زیادی از داروهای انرژی‌زا و رژیمی می‌شود، تصریح کرد: جلوگیری از خروج بی‌رویه ارز از کشور و قاچاق داروهای مذکور از دیگر اهداف اساسی و مهم برای تولید داخلی است.
مدیر شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی ستارگان نیک، یکی از موثرترین موارد پیشروی و افتتاح خط تولید این شرکت را حمایت‌های خوب سازمان صنایع و معادن و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ذکر کرد و بیان داشت: در حال حاضر و به دلایل مختلف شرکت تولیدی مذکور در این استان با دو نمایندگی در آستارا و رشت در حال فعالیت است.
وی با اشاره به مساحت و میزان تولید این شرکت تولیدی افزود: عملیات ساخت شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی، رژیمی و ضد‌سرطان در مجموع با 7 هزار متر مربع زیربنا و حدود دو هزار و 800 متر مربع فضای سالن تولید از سال 84 آغاز شد.
وی ادامه داد: بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز این شرکت اعتبار هزینه شده که از این مقدار، حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت وام از بانک تجارت کشور تامین شده است.
مدیر شرکت تولیدی مکمل‌های دارویی ستارگان نیک با اشاره به بخش اشتغالزایی این شرکت بیان داشت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای 50 نفر در دو نوبت کاری به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.
وی تولید سالانه شرکت مکمل‌های دارویی را بالغ بر یک‌هزار و 200 تن دارو اعلام کرد و اذعان داشت: این میزان تولید بر اساس ظرفیت سالن‌ها و در بلند مدت و با فعالیت بیشتر و جدی‌تر شرکت محقق می‌شود.
امروز شش پروژه عمرانی شامل احداث ساختمان جدید شهرداری و پارک ساحلی بخش گوراب زرمیخ، بهره‌برداری از طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی منطقه شکرباغان ضیابر، گازرسانی به ساکنان بخش روستایی و افتتاح سالن ورزشی لیفشاگرد و بهره‌برداری از طرح کانال‌کشی و لوله‌گذاری آب برای 145 خانوار روستای طالش محله چکوور نیز در صومعه‌سرا به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول