اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوگاه قلعه‌تک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت اردوگاه روستای قلعه‌تک از توابع شهرستان کیار با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

اردوگاه قلعه‌تک افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان کیار در این مراسم اظهار داشت: این اردوگاه با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسیده است.
رضا طاهری همچنین از راه‌اندازی سیستم روشنایی گردنه شلمزار خبر داد و گفت: این پروژه با بیش از 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است. 
وی در ادامه با اشاره به شهادت شهیدان دولت رجائی و باهنر، گفت: رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خود خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند.
طاهری ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر شیوه‌های مدیریت صحیح و اسلامی با محوریت خدمت به محرومان را به مدیران عالی آموخت.
فرماندار شهرستان کیار در ادامه با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه رجایی و باهنر، شهدا را اسوه‌های ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی دانست، افزود: مسیری که شهدای انقلاب اسلامی برای رسیدن به استقلال، توسعه و عزت ایران اسلامی انتخاب کردند، باید به عنوان چراغ راه و هدایت‌گر مردم ایران به ویژه خدمتگزاران آن در دستگاه‌های اداری و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول در ادامه ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را با هدف خدمتگزاری بهتر یادآور شد و گفت: دولت خدمتگزار در همین راستا برنامه‌های خوبی را اعلام کرده و همچنان پیگیر به ثمر رساندن طرح‌های محرومیت‌زدایی است.
وی با بیان اینکه عمده خدمات دولتمردان در مناطق روستایی متمرکز شده است، افزود: ما وظیفه خدمت‌رسانی خود را انجام می‌دهیم و اعتقاد داریم ادای تکلیف و انجام وظیفه جزو اصلی‌ترین وظایف و مسئولیت‌های ماست.
بهره‌برداری از دو طرح آبیاری بارانی در شهرستان کیار و افتتاح روشنایی شهرک صنعتی تشنیز از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرستان کیار است.
‌اردوگاه روستای قلعه‌تک از توابع شهرستان کیار با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان کیار و جمعی از مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول