اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان:

پرونده متروی اصفهان در دادگاه تهران باز شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان گفت: نهم شهریور ماه سال جاری دادگاه علنی متروی اصفهان در حالی در دادگاه تهران برگزار می‌شود که پیش از این پرونده‌های متعددی در شعبه 5 بازپرسی دادسرای انقلاب اصفهان گشایش یافت.

پرونده متروی اصفهان در دادگاه تهران باز شد
علیرضا روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پرونده متروی اصفهان پس از اینکه از سوی ارگان‌های مختلف در شعبه 5 بازپرسی دادسرای اصفهان باز شد و به هیچ نتیجه‌ای نرسید این‌بار از سوی فعالان میراث فرهنگی و زیست محیطی استان اصفهان در دادگاه تهران گشایش یافت.
وی بیان داشت: به علت شکایت برخی از ‌تشکل‌ها پرونده مترو در دو نوبت به دادسرای اصفهان منتقل شد.
سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به شکایت رئیس قبلی سازمان میراث فرهنگی از متروی اصفهان و شکایت خصوصی یک داروخانه از ایستگاه مترو از دیگر پرونده‌های باز شده در دادگاه اصفهان است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پرونده‌های قبلی مترو در دادگاه اصفهان به نتیجه نرسید این‌بار به طور مستقیم در دادگاه تهران طرح دعوی و تشکیل پرونده دادیم.
روحانی بیان داشت: یکی از  مسئولان قضایی درگیر در پرونده متروی اصفهان اظهار کرد که اعمال فشار و نفوذ برخی از مسئولان اجرایی استان اصفهان سبب مسکوت ماندن این پرونده در شعبه 5 دادسرای انقلاب اصفهان شد.
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان در حال حاضر نتیجه دادگاه روز سه‌شنبه را پیش‌داوری کرد، تصریح کرد: تنها نتیجه‌ای که از باز شدن پرونده مترو در شعبه 5 دادسرای اصفهان دریافت کردیم متوقف شدن پروژه متروی اصفهان در سال 85 به مدت یکسال است.
سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان با بیان اینکه نقض دو مصوبه قانونی شورای عالی ترافیک در سال 81 و 85 سبب گشایش پرونده‌های قضایی علیه عاملان متروی اصفهان طی این سال‌ها شد، بیان داشت: به نحوی که هرروز این پرونده سنگین‌تر شد.
وی گفت: به دنبال این نقض قانونی، مصوبه جدیدی از سوی شورای عالی ترافیک مطرح شد که به خاطر لفاظی برخی از مسئولان شورای شهر اجرایی شدن این مصوبه به نوعی گم شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول