اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اتمام طرح‌های نیمه‌تمام؛

قلعه‌گنج 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان قلعه‌گنج 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

قلعه‌گنج 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن مرادی شامگاه دیروز در جلسه ستاد هفته دولت در قلعه‌گنج اظهار داشت: با همت مسئولان اداره‌ها و نهادها، این شهرستان پس از شهرستان کرمان رتبه دوم را از نظر افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح استان را داشته است.
وی تلاش فرمانداری را برای به تصویر کشیدن زحمات مسئولان اداره‌ها و نهادها دانست و افزود: مدیران در بحث منطقه‌ای باید در راستای حسن نیت و یکدلی تلاش کنند و ارتباط خود را با مدیران کل و سایر مسئولان اداره‌ها گسترش دهند.
مرادی با بیان اعتبارات شهرستان قلعه‌گنج تصریح کرد: تاکنون 200 میلیارد ریال در مجموع برای این شهرستان هزینه شده است و امیدواریم این مبلغ برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به حدود 250 میلیارد ریال تا پایان سال برسد.
معاون فرماندار قلعه‌گنج اظهار داشت: با توجه به هفته دولت برنامه‌هایی که طی این هفته با همت اداره‌ها برگزار می‌شود، باید با ارائه عملکرد و اطلاع‌رسانی همراه باشد.
مرتضی جمنی بیان کرد: برپایی نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی، دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا و پوشش گسترده خبری توسط رسانه‌های محلی و ملی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه با هماهنگی اداره بازرگانی با توزیع مستقیم کالا نیز همراه است، گفت: مسئولان اداره‌ها باید تلاش کنند در این هفته با دیدار از خانواده معظم شاهد قدردان خون شهدا و ایثارگری آنان باشند.
بخشدار مرکزی قلعه‌گنج با بیان اینکه اخبار پیشرفت قلعه‌گنج در خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و روزنامه‌ها مایه قوت و امید است، اظهار داشت: مدیران اقدامات و عملکرد خود را علنی و در رسانه‌ها تبلیغ کنند تا مردم نسبت به حجم بالای عملکرد آگاه شوند.
به گزارش فارس، در پایان جلسه ستاد هفته دولت در شهرستان قلعه‌گنج مصوبات ستاد به امضا و تأیید تمام مسئولان اداراه‌ها و نهادها رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول