اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 3میلیارد تومان؛

پلیکلینیک تأمین اجتماعی سبزوار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: با هزینه 3میلیارد تومان پلیکلینیک تأمین اجتماعی سبزوار به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

پلیکلینیک تأمین اجتماعی سبزوار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی رضازاده عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: این پروژه با مساحت هزار و 600 مترمربع و با زیربنای 600 متر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: همزمان با افتتاح این ساختمان  درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سبزوار از سطح 2 به سطح 3 ارتقا پیدا کرد.
رضازاده با بیان اینکه قول مجوز نیروهای تخصصی این پلی کلینیک گرفته شده است اظهار داشت: تمام خدمات در این پلی کلینیک برای بیمه شدگان به صورت رایگان است.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این مراسم گفت: افتتاح این پروژه نویدی به بیمه شدگان و یکی از خواسته‌ها و نیازهای آنان بود.
قاسم شعبانی عطار با بیان اینکه امسال بیشترین پروژه را در هفته دولت به بهره‌برداری رسانده‌ایم، افزود: در دولت نهم و دهم تحولی عظیم در بخش عمرانی و سازندگی مشاهده میکنیم و در این مدت اعتبارات 10 برابر افزایش یافته است و در سال 88 و 89 بیش از 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار داشت: شهرستان سبزوار با پیشینه سیاسی و فرهنگی و مراکز دانشگاهی کانون فعالیت‌های سیاسی است و در انتخابات سال 88 دشمنان نظام بعد از مشهد برای این شهرستان نسخه‌‌هایی پیچیده بودند که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مدیریت خوب این شهرستان هیچ مشکلی در این شهرستان مشاهده نکردیم.
شعبانی فضای سیاسی و اجتماعی سبزوار را خوب دانست و تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس نهم شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود و در فضایی امن و با آرامش این انتخابات را مدیریت خواهیم کرد.
فرماندار سبزوار به سال 90 را سال نهضت گازرسانی برای سبزوار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با وجود خط 48 اینچ گاز سبزوار که در انتهای خط گاز رسانی استان بود به رتبه‌های خیلی خوبی در سطح استان رسیده است و  اکنون 50 روستای این شهرستان در حال گازرسانی است.
وی ابراز امیدواری کرد: در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از پروژه ‌های در حال اجرا باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول