اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی هرمزگان:

دوره‌های آموزشی جایگاه فرش هرمزگان را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی هرمزگان گفت: دوره‌های آموزشی فرش دستباف تأثیر بسزایی در ارتقا جایگاه فرش دستباف استان دارد.

دوره‌های آموزشی جایگاه فرش هرمزگان را ارتقا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره‌های آموزش فرشبافی در تمام شهرستان‌هایی که برگزار شده از استقبال خوبی برخوردار بوده است.
وی افزود: شهرستان بستک با ظرفیت 24 هنرجو، با موفقیت کارگاه آموزش فرش دستباف را به پایان رساند و شهرستان ابوموسی نیز با ظرفیت 20 هنرجو این دوره را خاتمه داد.
این مسئول با اشاره به استقبال علاقه‌مندان در شهرستان ابوموسی از این دوره آموزشی ابراز داشت: در این شهرستان استقبال به گونه‌ای بود که نه تنها رئیس اداره بازرگانی این شهرستان بلکه نماینده فرماندار ابوموسی نیز خواستار برگزاری دوره‌های بعدی کارگاه آموزش فرش دستباف شدند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی هرمزگان با تشکر از نظارت رؤسای ادارات بازرگانی شهرستان‌هایی که کارگاه در آن جا دایر شده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و نظارت مستقیم رؤسای ادارات بازرگانی شهرستان‌های جاسک، بندرخمیر، بستک و ابوموسی، این دوره‌ها با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد که مورد رضایت هنرجویان و مسئولان بود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی هرمزگان تأکید کرد: در خصوص شهرستان‌هایی که به علت استقبال زیاد پیگیر برگزاری مجدد کارگاه آموزش مقدماتی فرش دستباف هستند بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گیرد و در صورت وجود امکانات و بودجه، همچنان که با پیگیری‌های سازمان بازرگانی استان این دوره‌ها در شهرستان‌های متقاضی برگزار شد، امکان برگزاری مجدد دوره‌ها نیز فراهم خواهد شد.
قاسمی یادآور شد: این دوره‌ها تأثیر بسزایی در ارتقا جایگاه فرش دستباف استان خواهد داشت و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود می‌توان هویت فرش دستباف استان را احیا کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول