اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ناصر اصلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند سارقان 10 نفره داخل خودرو شناسایی و دستگیر شده و به 42 فقره سرقت از داخل خودرو 206 اعتراف کردند.
وی اعلام کرد: ‌در پی وقوع چند فقره سرقت از خودروهای پژو 206 در منطقه باغستان در دو ماه گذشته پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مسئول گفت: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنیهای محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی در نهایت به یک دستگاه پراید با 4 نفر سرنشین مظنون شده و پس از استعلام از پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن خودرو میشوند که با دادن دستور ایست خودرو را متوقف میکنند.
اصلانی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بررسی اولیه از داخل خودرو یک کیف چرمی حاوی اسناد و مدارک، دو دستگاه ضبط و پخش و دو عدد باند کشف کرده و در بازجوییهای مقدماتی از متهمان دستگیر شده که 3 نفر مرد و یک زن هستند آنها به جرم خود مبنی بر سرقت از لوازم داخل خودروهای پژو 206 اعتراف کردند .
وی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری و جستجوی بانک اطلاعاتی سارقان مشخص شد که یکی از متهمان دارای سابقه سرقت بوده و پس از آزادی از زندان با تشکیل باند 10 نفره سرقت اقدام به سرقت از خوردوهای 206 میکردند‌.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: متهمان تاکنون به 42 فقره سرقت از داخل خودرو 206 اعتراف کرده و اذعان داشتند که این سرقت‌ها را با همکاری 6 نفر دیگر از همدستانشان انجام داده و اموال مسروقه را در رجاییشهر و بلوار انقلاب میفروختند.
اصلانی خاطرنشان ساخت: با تلاش ماموران انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی تعداد شش نفر از همدستان سارقان و تمام مالخرها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند .
به گفته وی تعداد 43 عدد ضبط خودرو، 8 دستگاه آمپلی فایر، 4 جفت باند از مالخرها کشف و ضبط و افراد مالخر به همراه اعضای باند سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند‌.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول