اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون دو و میدانی؛

میرا سرپرست هیئت دو و میدانی گلستان شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون دو و میدانی، سیدوحیدرضا میرا به عنوان سرپرست هیئت دو و میدانی استان گلستان منصوب شد.

میرا سرپرست هیئت دو و میدانی گلستان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، طی مراسمی که ظهر امروز در با حضور مدیران کل تربیت بدنی استان و کارشناسان تربیت‌بدنی استان، روسای هیئت‌های وزرشی استان برگزار شد از زحمات محمد امین‌نژاد رئیس سابق هیئت دو و میدانی تقدیر و حکم سرپرست جدید این هیئت ابلاغ شد.
سرپرست هیئت دو و میدانی استان گلستان با بیان اهمیت دو و میدانی و ضرورت توجه به این رشته مادر گفت: دو و میدانی مادر تمام ورزش‌ها است و پیکره اصلی تمام رشته‌های ورزشی را تشکیل میدهد.
سیدوحیدرضا میرا ضمن دعوت از تمامی فعالان و متولیان این رشته ورزشی برای تداوم نتایج درخشان و ارزشمند کسب شده طی سنوات اخیر،عملکرد این هیئت را بسیار عالی دانست.
وی اظهار امیدواری کرد که با توکل بر خدا و همگرایی تمامی نیروهای فعال، ضمن حفظ جایگاه فعلی، روند رو به رشد هیئت باشتاب سریع‌تری صورت پذیرد.
سرپرست هیئت دو و میدانی استان گلستان ضمن تاکید و توجه وِیژه بر امر استعدادیابی، آموزش و تامین تجهیزات مورد نیاز مواد مختلف این رشته ورزشی از مدیر کل تربیت بدنی استان درخواست اختصاص فضای ورزشی اختصاصی و نیز فضاهای جانبی نظیر خوابگاه در راستای کاهش هزینه‌ها و سهولت در امر برنامه‌ریزی در این هیئت شد.
سرپرست هیئت دو و میدانی استان گلستان خاطرنشان کرد: در غیر این صورت بخشی از عمده‌ای از توان مالی و نرم‌افزاری هیئت صرف رفع امور فوق میشود.
سرپرست هیئت دوومیدانی استان پیش از این رئیس هیئت راگبی و کریکت استان گلستان را قبل از انحلال فدراسیون بر عهده داشت.
در این مراسم هر یک از شرکت‌کنندگان به بیان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات موجود در این هیئت از جمله فقدان فضای مناسب تمرینی و نیز کمبود تجهیزات ورزشی پرداخته و خواستار توجه جدی به آنها شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول