اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مطالبه مهریه 200 سکه‌ای برای خرید خانه مجردی و مهمانی‌های شبانه

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: می‌خواهم با دریافت مهریه‌ام، خانه‌ای برای خود خریده تا با دوستانم مهمانی‌های دوره‌ای برگزار کنم و مزاحم شوهرم و کار او نشوم.

مطالبه مهریه 200 سکه‌ای برای خرید خانه مجردی و مهمانی‌های شبانه
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مطالبه مهریه خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع ارائه کرد.

این زن در مقابل قاضی پرونده با بیان اینکه مهریه‌ام را می‌خواهم تا یک خانه برای خود بخرم، گفت: از شوهرم طلاق نمی‌خواهم بلکه تنها مهریه که حقم است را می‌خواهم بگیرم.

وی ادامه داد: چرا باید به خاطر مهریه کارمان به اینجا کشیده شود در واقع شوهرم باید در همان ابتدا و قبل از اینکه کار به دادگاه میرسید، خود مهریه‌ام را می‌پرداخت.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه مهریه همسرم 200 سکه بهار آزادی است که من نمی‌توانم این میزان مهریه را بپردازم، گفت: همسرم بسیار خودخواه است و من اصلاً دوست ندارم که خانه‌ای جدا از من داشته باشد بنابر این مهریه‌اش را نمی‌پردازم.

وی ادامه داد: همسرم تنها به فکر خودش است و باید از این درخواستش منصرف شود و نه تنها مهریه‌اش را نگیرد بلکه آن را به من ببخشد تا خیالم آسوده شود که دیگر خانه جدایی برای خود خریداری نمیکند.

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه گفت: اگر مهریه‌ام را نگیرم دیگر نمی‌توانم به خواسته‌ام که خرید خانه است، برسم بنابر این از درخواستم منصرف نشده و مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی گفت: می‌خواهم پس از خرید خانه با دوستانم مهمانی‌های دوره‌ای در آنجا راه بیندازم تا مزاحم شوهرم و کار او نشوم.

قاضی این شعبه بعد از اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول