اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد:

بهره‌برداری کارخانه خودروسازی سایپای گهرباران

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: فاز نخست کارخانه خودروسازی سایپا در گهرباران طی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری کارخانه خودروسازی سایپای گهرباران
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، علی رجبی بعدازظهر امروز در دیدار با اهالی روستای ولوجای این شهرستان که در شرف شهرشدن است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این کارخانه برای 500 تا 800 نفر نیروی بومی فرصت اشتغالزایی ایجاد می‌شود.  
وی با اشاره به اینکه فاز نخست اعتبارات تخصیص یافته به  این شهرستان در سال جاری 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، بیان داشت: بهره‌برداری از چندین پروژه در شهرستان میاندرود در هفته دولت شروع شده است.
فرماندار میاندرود از اختصاص 90 میلیون تومان اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی ولوجاء خبر داد و گفت: از سال  88 تاکنون برای این پروژه با توجه به جمعیت جوان و فعال ولوجاء فقط 80 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.
وی خاطرنشان کرد: با اعتبار تخصیصی و مساعدت 90 میلیون  تومانی امسال از سوی فرمانداری میاندرود، این پروژه 22 بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 
رجبی با اشاره به حمایت و کمک فرمانداری در ساخت دفتر دهیاری روستای ولوجاء، از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای احداث ساختمان‌های اداری در حاشیه جاده اصلی گهرباران و تخصیص اعتبار سالانه به شهرها خبرداد و تصریح کرد: فرمانداری میاندرود پیگیر تبدیل روستای ولوجاء به شهر و دایرکردن مرکز بخشداری گهرباران در زمینی حد واسط دو روستای ولوجاء و طبقده است.
معاون دادگاه ویژه روحانیت مازندران نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم ولایی، متدین و خانواده‌های شهدای این روستا با پشتیبانی از نظام و ولایت، در تمامی صحنه‌ها حضوری گسترده و خودجوش دارند و در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی همیشه یار و مددکار دولتمردان هستند و در این زمینه همکاری‌های شایسته‌ای انجام داده‌اند.
حجت‌الاسلام یوسف اکبری با برشمردن امتیازات روستای ولوجاء و دارا بودن شرایط مرکزیت بخش گهرباران ابراز داشت: گرچه کماکان مرکز بخش شدن آرزو و خواسته اهالی این روستا و مردم منطقه گهرباران است اما انتظار داریم با حمایت فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط روستای ولوجاء به شهر تبدیل شود.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره این روستا خاطرنشان کرد: سالن ورزشی، پایگاه مقاومت، خانه عالم، مسکن مهر، طرح هادی، مسجد امام حسین(ع)، لایروبی آببندان از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه تمام در روستای ولوجاست که به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌کاره رها شده است.
در پایان این نشست صورت جلسه‌ای در مورد پیگیری روند شهرشدن روستای ولوجا تنظیم و به امضای فرماندار، معاون فرماندار میاندرود، معتمدان و اعضای شورای روستای ولوجاء رسید.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول