اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمان؛

4 طرح بهداشتی و درمانی در رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار کرمان چهار طرح بهداشتی و درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

4 طرح بهداشتی و درمانی در رفسنجان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، با حضور معاون استاندار کرمان چهار طرح بهداشت و درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
سیدمحسن مرتضوی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان در مراسم افتتاح اورژانس 115 جاده‌ای شهرک صنعتی رفسنجان هزینه ساختمان و تجهیزات این مرکز را حدود 200 میلیون تومان ذکر کرد و اظهار داشت: این مرکز اورژانس نوزدهمین مرکز در شهرستان رفسنجان است که با شش نیرو و تکنسین و یک دستگاه آمبولانس کار خود را آغاز کرده است.
وی افزود: خانه بهداشت محمدآباد میثم که قبل از این در ساختمانی قدیمی بود با اعتبار بیش از 39 میلیون و 500 هزار تومان از محل اعتبارات استانی در زمینی به مساحت 85 مترمربع کلنگ‌زنی شد.
مرتضوی تصریح کرد: ساختمان جدید بهداشت محمدآباد میثم شش ماهه تحویل داده می‌‌شود.
وی گفت: از دیگر مراکز بهداشتی افتتاح شده در پنجمین روز از هفته دولت مرکز بهداشت شماره 7 شهری است که 20 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.
مرتضوی بیان کرد: این مرکز با هزینه بیش از 100 میلیون تومان که 40 درصد آن از سوی خیر غلامرضا عطایی و مابقی از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بود، مورد افتتاح قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این مرکز بهداشتی 12 کارمند و یک پزشک با ارائه خدمات واکسیانسیون، مراقبت از مادر، نوزاد، سالمندان و میان‌سالان و همچنین بهداشت مدارس خدمت‌رسانی می‌کنند.
رضاعلی سلطان‌خواه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز اظهار داشت: پایگاه بهداشتی یادگار امام که زیرمجموعه این مرکز بهداشتی است در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود.
به گزارش فارس، در پنجمین روز از هفته دولت اورژانس 115 جاده‌ای شهرک صنعتی رفسنجان با حضور مهرشاد معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد و سپس مورد بازدید قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول