اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی خبر د اد:

ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی از احداث واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان با هدف ایجاد اشتغال و عرضه مستقیم تولیدات خبر داد.

ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان مرکزی
حامد یحیی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال و تسریع در بهره‌‌برداری واحدهای صنعتی کوچک که نیازی به فضای زیادی برای چیدمان خط تولید خود ندارند، شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با همکاری اداره کل تعاون، بانک توسعه تعاون و اتاق تعاون استان مرکزی به منظور  تولید و عرضه مستقیم تولیدات با هزینه‌های مناسب مبادرت به ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان کرده است.
وی تصریح کرد: این واحدها با اولویت‌ تعاونیها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و متقاضیان میتوانند با خرید ماشین‌آلات در کوتاه‌ترین زمان، فعالیت خود را به بهره‌برداری برسانند.
یحیی گفت: سیاست ما در احداث این واحدهای کارگاهی جدید ایجاد یک مرکز عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف است و در کنار این واحدها زمین ورزشی و بوستان صنعتی نیز احداث خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در ادامه از احداث نخستین  شهرک صنعتی خصوصی صنایع ساختمان با عنوان شهرک صنعتی رستا در زرندیه خبر داد و بیان داشت: با احداث این شهرک به زودی بستر لازم برای استقرار صنایع وابسته به صنعت ساختمان در این شهرک صنعتی فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه این شهرک در زمینی به وسعت 99 هکتار و زیربنای صنعتی 64 هکتار احداث خواهد شد، ادامه داد: تعداد قطعات صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان در این شهرک 320 قطعه خواهد بود.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول