اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

تسهیل در اخذ مجوزهای قانونی گردشگری در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه بر لزوم همکاری دستگاه‏های اجرایی به منظور تسهیل در اخذ مجوزهای قانونی در حوزه گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

تسهیل در اخذ مجوزهای قانونی گردشگری در فیروزکوه
سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه، به قابلیت‏های گردشگری و اقدامات صورت گرفته در راستای معرفی هر چه بیشتر شهرستان و جذب گردشگران اشاره کرد.
وی اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ برخورداری از مواهب الهی و همچنین مناظر بدیع و زیبا و استقرار در موقعیت جغرافیایی مناسب، از جذابیت‏های خاصی برای گردشگران و جمعیت مشتاق کلان شهر تهران و نیز ساکنان شهرهای استان‏های هم‏جوار برخوردار بوده و زمینه‌های مناسبی را به منظور بهره‏مندی مردم این مناطق از آب و هوای خوش و مواهب الهی فیروزکوه فراهم آورده است.
افشارنادری تصریح کرد: گرچه در سال‏های اخیر از نظر نرم‏افزاری و معرفی فیروزکوه به عنوان منطقه گردشگری اقدامات خوبی صورت گرفته اما به دلیل عدم ورود بخش خصوصی و سرمایه‏گذاران امکانات و زیرساخت‏های لازم به موازات آن تأمین نشده است.
وی اضافه کرد: به همین خاطر در فصول بهار و تابستان این نقص با ازدحام گردشگران بیشتر نمایان می‏شود و سرمایه‏گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری شهرستان فیروزکوه از ضروریات و الزامات امروز شهرستان به حساب می‏آید.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: گرچه تاکنون گام‏های موثری در این زمینه برداشته شده است اما امیدواریم کمبودهای فعلی مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه با مشارکت و سرمایه‏گذاری بخش خصوصی رفع شود.
افشارنادری تاکید کرد: مساعدت دستگاه‏های اجرایی و همکاری آنها با سرمایه‏گذاران در راستای تسهیل در امر سرمایه‏گذاری و اخذ مجوزهای قانونی لازم در حوزه گردشگری مورد تاکید مسئولان ارشد شهرستان است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول