اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید؛

تشکیل سازمان مشارکت‌های کلان اقتصادی مشهد

خبرگزاری فارس: تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان اقتصادی به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

تشکیل سازمان مشارکت‌های کلان اقتصادی مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر مشهد که ظهر امروز در تالار شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، طرح تغییر ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد مطرح شد که در نهایت به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.
سید اسماعیل مفیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  شورای شهر مشهد با اشاره به ضرورت شکل‌گیری و ایجاد این تغییر در ساختار مدیریت مشارکت‌ها اظهار داشت: 790میلیارد تومان بودجه مشارکت‌ها را نمیتوان دریک ساختار مدیریتی محقق کرد و با این ساختار تنها میتوان 30درصد این بودجه را محقق کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ادامه داد: حوزه مشارکت‌های کلان اقتصادی تاقبل از شکل‌گیری این کمیسیون در شورای اسلامی شهر مشهد با مشکلات بسیاری مواجه بود و دراین ارتباط تصمیم‌گیریهایی که شکل میگرفت قائم به شخص بود تا از یک ساختار مدیریتی منشا گرفته باشد.
وی خاطر نشان کرد: باوجود شکل‌گیری مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد، ساختار مدیریتی با وجود ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در کلان شهر مشهد متاسفانه نتوانست نقش وجایگاه واقعی شهرداری مشهد را دراین زمینه به خوبی ایفا کند.
مساعدت در احداث اماکن ورزشی در مساجد مشهد از دیگر مصوبات امروز جلسه شورای شهر مشهد بود، براین اساس به شهرداری مشهد اجازه داده میشود در صورتی که مسجد حداقل 250متر مربع از فضای عیان و یاعرصه رابه احداث مجتمع‌های ورزشی اختصاص دهد از پرداخت هرگونه عوارض معاف میشود.
در ادامه جلسه بهای خدمات بهره‌برداری اقامتی نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رسید که دراین ارتباط شهرداری موظف شد محاسبه و دریافت بهای خدمات بهره‌برداری اقامتی دائم براساس 42P به ازای هر مترمربع زیربنای مفید، به آن دسته از مالکان پلاکهایی که شرایط مصوبه را نداشته باشند و متقاضی دریافت مجوز بهره‌برداری اقامتی دائم باشند پاسخگویی کند.
همچنین باتوجه به مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری موظف شد حداکثر ظرف سه ماه به منظور ترویج فرهنگ استفاده از گل وگیاه و حمایت از عرضه این گونه محصولات در اراضی موضوع ماده110قانون شهرداریها مجوز بهره‌برداری موقت یک ساله با امکان تمدید در هر سال صادر نماید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول