اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان‌شرقی:

818 نفر در شهرداری‌های استان آذربایجان ‌شرقی استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان‌شرقی، از استخدام 818 نفر در شهرداری‌های استان خبر داد.

818 نفر در شهرداری‌های استان آذربایجان ‌شرقی استخدام می‌شوند
 به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی موحدنیا بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با بازسازی چارت سازمانی شهرداری‌های استان پس از 20 سال، در 58 شهر استان این تعداد افراد در 50 رشته شغلی استخدام می‌شوند.
وی اظهار کرد: مقطع تحصیلی استخدام شوندگان از دیپلم تا دکتراست که به صورت آزمون سراسری از طریق سازمان سنجش مورد ارزیابی علمی و عملی قرار می‌گیرند.
موحد‌نیا، حداقل شرط سنی متقاضیان شغل در شهرداری‌های استان را 20 سال اعلام کرد و افزود: متقاضیان شغل‌های اداری در تاریخ نشر آگهی نباید بیشتر از 35 سال داشته باشند که این شرط برای شغل آتش‌نشانی حداکثر 25 سال و برای راننده آتش‌نشان حداکثر 30 سال است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: ثبت‌نام متقاضیان از طریق سایت www.sanjesh.org و www.regester.omoreshahrdariha.ir انجام می‌گیرد و اطلاعات بیشتر از طریق این سایت‌ها در دسترس است.
موحدنیا همچنین اظهار کرد: کارمندان قراردادی و شرکتی شهرداری‌های استان که وضعیت استخدامی آنها مشخص نشده باید در این آزمون شرکت کنند که البته به ازای هر یک سال خدمت دو امتیاز و در مجموع 20 امتیاز به امتیازات کسب شده آنان در آزمون استخدامی افزوده می‌شود.
وی افزود: از این تعداد سهمیه شهرداری تبریز 441 نفر است و بقیه به سایر شهرداری استان تعلق دارد.
موحدنیا اضافه کرد: سهمیه خانواده‌های بنیاد شهید در این آزمون 192 نفر است که پس از کسب موفقیت در آزمون علمی در 46 شهرداری استان مشغول به کار می‌شوند.
وی گفت: ظرفیت پذیرش آتش‌نشانان سه برابر و سایر مشاغل یک و نیم برابر ظرفیت اعلامی خواهد بود تا در مرحله گزینش نفرات نهایی مشخص شوند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین اطمینان داد در این آزمون تنها ملاک برای استخدام، توان علمی متقاضیان است.
موحدنیا، دروس عمومی این آزمون را معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، انگلیسی، ادبیات فارسی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، مبانی حقوقی و فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: این آزمون به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود و کسانی که 60 درصد امتیاز آزمون عمومی را کسب کنند به مرحله بعد راه می‌یابند.
وی، از کارکنان شرکتی و قراردادی شهرداری‌ها خواست تا با ثبت سوابق خدمت خود در سایت امور شهرداری‌ها از امتیاز در نظر گرفته بهره‌مند شوند چرا که در غیر این صورت به عنوان شرکت‌کننده آزاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول