اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

198 روستایی لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: 198 روستایی لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

198 روستایی لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند
علی گودرزی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به شش روستای بخش فیروزآباد سلسله به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مناطق محروم است و این خدمت‌رسانی در دولت نهم و دهم سرعت بیشتری گرفته است.
وی افزود: با توجه به نیاز مردم  توسعه اقتصادی به جای توسعه سیاسی در اولویت کاری قرار گرفته است، و این مهم در دولت دهم با لطف خدا ‌و تعامل خوب دولت ومجلس حرکت بسیار فزاینده و روبه رشدی داشته است.
گودرزی با اشاره به خدمات دولت در بخش گازرسانی گفت: تا قبل از دولت نهم فقط 18 روستای لرستان از نعمت گاز برخوردار بودند و بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی دولت‌های نهم و دهم امروز 198روستای لرستان از نعمت گاز برخوردارند.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به در دست اجرا بودن 123پروژه در لرستان گفت: یکی از اقدامات مهم دولت نهم و دهم به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام روستاهای قبلی بود و این مهم در سایه همدلی و همراهی مجمع نمایندگان استان و مدیران استانی و شهرستانی تحقق یافته است.
گودرزی با اشاره به وضعیت بسیار خوب گازرسانی به روستاهای الشتر گفت: با پیگیری‌های محمدی نماینده مردم در مجلس و باقرزاده فرماندار سخت کوش شهرستان سلسله توانسته‌ایم خدمات خوبی به روستاهای الشتر در حوزه گازرسانی داشته باشیم.
در این مراسم کلنگ گازرسانی به روستاهای محمدعلی‌آباد، نیازآباد، کاظم‌آباد و ده‌آقا از توابع بخش فیروزآباد سلسله به زمین زده شد که با بهره‌برداری از این طرح 400 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول