اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

راه‌اندازی شعبه جدید بانک صادرات در شلمچه

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح شعبه بانک صادرات در ناحیه تجاری شلمچه خبر داد.

راه‌اندازی شعبه جدید بانک صادرات در شلمچه
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سیدعلیرضا موسوی ظهرامروز در مراسم افتتاح شعبه بانک صادرات در شلمچه که با حضور مسئولان محلی شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: ‌به منظور تسهیل در انجام امور بانکی و معاملات تجار و بازرگانان، شعبه‌ای از بانک صادرات در ناحیه 55 هکتاری شلمچه راه‌اندازی شد.
وی ‌تصریح کرد: با راه‌اندازی این شعبه بانکی ضریب امنیت در انجام معاملات و امورمالی افزایش یافته و بازرگانان میتوانند به راحتی وجوه مورد نظر را پرداخت و یا دریافت کنند.
موسوی افزود: با توجه به اینکه اغلب معاملات در ناحیه تجاری شلمچه بین تجار وبازرگانان عراق و ایرانی صورت می‌پذیرد، با راه‌اندازی این شعبه از این پس تبدیل ارز و انتقال وجوه برای صادر کنندگان تسهیل خواهد شد. 
معاون سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه ضمن تشکر از مسئولان این بانک خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گسترده صاردات از این ناحیه استقرار این شعبه بانکی در شلمچه سبب افزایش امکانات برای تجار خواهد بود که امیدواریم این قبیل اقدامات در افزایش میزان صادرات از مرز شلمچه موثر باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول