اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه و فرماندار الشتر؛

کلنگ گازرسانی به روستاهای الشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه و فرماندار الشتر کلنگ گاز رسانی به چند روستای الشتر آغاز شد.

کلنگ گازرسانی به روستاهای الشتر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، امام جمعه الشتر ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی گاز‌رسانی به روستاهای محمدعلی‌آباد و حومه از توابع بخش فیروزآباد شهرستان سلسله گفت: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار و خادم مردم است و خدمت به محرومان و مردم را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند.
حجت‌الاسلام سید جلال موسوی‌تبار در ادامه افزود: ملت ایران در پاسخ به خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن‌ها همواره با حضور در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها قدردانی خود را از خدمات دولت اعلام داشته‌اند.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در استان لرستان به ویژه در حوزه گاز‌رسانی گفت: وضعیت امروز مناطق محروم و روستاهای کشور به هیچ وجه قابل مقایسه با وضعیت آنان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست چرا که به وضعیت روستاها بسیار خوب رسیدگی شده و این مهم نیز با تلاش شبانه‌روزی مدیران استانی و شهرستانی محقق شده است.
حجت‌الاسلام موسوی‌تبار در ادامه با اشاره به وضعیت گاز رسانی به روستاها به ویژه روستاهای الشتر گفت: دولت در لرستان از لحاظ گاز بسیار فعال عمل کرده است و بیشتر روستاها از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی استانداری لرستان در زمینه خدمت به مردم گفت: مدیران باید از استاندار تأسی بگیرند و برای خدمت به مردم ساعت نشناسند.
حجت‌الاسلام موسوی‌تباردر ادامه با اشاره به تلاش‌های فرماندار سلسله گفت: الشتر با حضور فرمانداری همچون باقرزاده بهترین دوران خدمت رسانی خود را سپری می‌کند و مدیران شهرستان باید همت و اخلاق فرماندار برای خدمت رسانی به هم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول